Gå til innhold

ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var 6 fullgåtte uker da jeg var på min første UL. Det jeg så da var en liten "bønne", med et bankende hjerte:) Og så, så vi plommesekken.

 

Håper at alt står bra til med din lille spire! Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på vanlig ul i uke 8. da så jeg en liten "bønne"..

men så ikke hjerte. han sa det var for tidlig å se. men alt så normalt ut.

du som så hjertet dunke, var det på innvendig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og på Ul i uke 6, hadde innvendig UL og så akkurat det samme som diddeline. Var på ny UL i dag, måtte også denne gangen ha innvendig fordi den lå så gærent til, jeg er nå 11 + 3. og det var masse liv. Krysser fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du henvisning til UL eller er det privat? Har opplevd det samme som deg og er bekymret. Kanskje jeg burde kontakte lege? Hjelp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei det er prøverørs så jeg konakta klinikken der , dei sa jeg måtte få tatt en ultralyd fordi det kunne vere begynnelsen på en abort , litt deppa nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vi får satse på at dette går bra. Jeg vet om flere som har hatt det sånn i svangerskapet og endt bra. Men jeg bør nok sjekke det opp jeg også. Lykke til i morgen, skal tenke på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne:) J har ikke sjekket, men skal til legen neste onsdag, så tenker jeg skal spørre om UL da for å sjekke. Det er jo ikke så mye å gjøre til fra uansett, bare vente....Men ikke noe mer i dag, bare pittelitt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde nesten gjennom hele svangerskape mitt sist... brunaktig utflod til helt likt mensen. Var inne på mange kontroller, fikk til slutt vite at jeg hadde tynne blodårer i livmorhalsen-disse "sprakk" opp når magen vokste. Fikk ei nydelig lita tulle. Men er ikke noe morsomt når disse blødningene holder på. Har begynt med det samme nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...