Gå til innhold

har en stygg følelse av at noe skjedde i natt..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei du får angre pillen uten resept den koster ca 198.+ - den bør inntas innen 2 døgn etter samleie uavhengig av eggløsning eller ei. har selv tatt en gang er ikke farlig og helt smertefritt er vært ett forsøk... spør på apoteket.... lykketil

Eeeh vart det for vanskelig å ta seg en tur til apoteket selv å spørre ang angrepillen eller?? Dagen etter man har hatt sex : "tror jeg vart gravid nå, best jeg tar meg en tur inn på Snart Alenemor - debatten å spør ang angrepillen!" 4 dager senere; nei nå er det for sent..:(:(

Haha herregud!

Snakk om å ville bli gravid da!!

ja apoteket ligger rimelig langt unna og det var for sent å rekke det den dagen det skjedde og deretter fikk jeg beskjed om at det var for sent!!! nei jeg ønsker IKKE å være gravid for da MÅ jeg ta abort, du å fatter at jeg ikke ønsker å gå gjennom en abort når jeg vet hva jeg faktisk tar bort!

jeg spurte her inne fordi jeg vanligvis bruker dette forumet ellers!!! har jeg ikke lov å være usikker og spørre her da kanskje?? du er bra trivelig du, snakk om å føle behov for å rakke ned på andres usikkerhet!

Annonse

Du, anonyme som driver og skriver pissinnlegg her, du vet at det finnes en krangleside ikke sant?!

Jeg mener at man skal kunne skrive inn og spørre om akkurat hva man vil på denne debatten, uten at noen som helst skal komme med noe dritt! Får da være måte på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...