Gå til innhold

Huff.. Merker så lite liv i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis er gutten min veldig aktiv. Spesielt når jeg skal legge meg om natten og i natt har jeg ikke kjent han. stod opp kl 0930 og da hadde jeg ikke kjent han. Dro til fysio og gjorde masse øvelser med magen og ryggen og etter en stund kjente jeg litt bevegelse.

Er 1 gang for meg så jeg har jo ingenting og sammenligne med heller.

Noen andre som har det slikt?

bekymret meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også jeg har merket litt mindre liv de siste dagene, men jeg jeg har merket aktivitet og i formiddag har jeg heldigvis kjent en del spark.

Min er også mest aktiv om natten, men jeg sover jo for det meste så det er vanskelig å "telle" / følge med.

Har morkaken foran.

Hvis du er i tvil og er bekymret ville jeg tatt en telefon til fødeavdelingen du har fått plass på.

Skrevet

Hvis du er bekymret så ring, bedre en gang for mye. De sier jo at dersom du synes det er betydelig endring ifht hva som er vanlig for bebin din skal du ta kontakt, du skal ikke vente og se an et døgn til. Det står det på sparkeskjema jeg fikk fra sykehuset.

ALt er helt sikkert i orden og kanskje bebin bare hviler litt, men ring så får du fred i sjela ;o)

Skrevet

Han har tatt seg litt opp nå merker jeg. Kom noen spark etter middagen. Hadde en veldig travel helg så muligens er han sliten og sover mye nå.

Han sparker også på et helt annet sted.

Kanskje han snur døgnrytmen sin også slik at han sover på natten nå på ikke så mye på dagen som han har gjort...

:o)

Skrevet

hei.hadde det sånn for ett par uker siden og jeg ringte sykehuset og de sjekket meg.hun sa at stort sett er det bare at babyen har lagt seg litt anderledes,og det var det med meg også.men det var bra man fulgte med sa de.

fikk tips om at er barnet stille så drikk kaldt vann og spis is for da våkner babyen.og det gjorde han med en gang.hehehe.å spise is er ikke det værste medesin man får heller da;););)

Skrevet

I dag har jeg vært på føden. Etter ennå en natt og formiddag uten å kjenne bevegelse så kom jeg rett inn til undersøkelse. Han hadde fine sterke hjerteslag og var i bevegelse, på UL så alt bare bra ut. Han hadde snudd seg og ligger med hode ned og bena opp. Morkaka ligger i veien og jeg hadde mye fostervann så derfor jeg ikke kjenner så mye bevegelse..

Nå kan jeg puste godt ut og kose meg med graviditeten i 9 uker til :)

phuuu.....

Skrevet

Jg har følt lite liv de siste ukene bare litt på kvelden og natta! Er nå 31+5 og i går var han ekstremt aktiv hele dagen, sparka meg i ribbeina og dytta på resten av magen. Han har vært mer aktiv i dag oxo enn "vanlig", men ingen spark i ribbeina...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...