#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Mira Oline..... søtt? kult? kjipt? Eller????
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hm.. det er litt søtt, liker begge navnene veldig godt jeg, men synes ikke de passer så godt sammen egentlig.. kansje bedre hver for seg, eller dobbelt med noen andre navn.. Men for all del, ett av de bedre orginale:)
Vannmann35 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Tenker at det var en merkelig kombinasjon.... Mira er indisk og oppleves som et litt eksotisk navn, mens Oline er veldig norsk og traust.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg syns det var orginalt og søtt!!! Må tygge litt på det for å bli vant med det... Men hva med Stine Oline?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Synes egentlig det var en fin kombinasjon selv om jeg ikke er så glad i Mira. Men det er absolutt et navn du kan bruke. Skal dere bruke begge navn til daglig? Andre forslag: Mille Oline Milla Oline Mia Oline Maja Oline (Men ikke Mai Oline - for det blir nesten som majones når man prøver å si det.)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Utrolig kjedelig og dårlig kombinasjon..litt ja,takk begge dele!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Syntes Mina Oline var hundre ganger bedre! Liker ikke Mira! Mina er søtt, og passer til voksen og barn:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 mira er et hundenavn for meg, sorry. når du kombinerer m oline tenker jeg på en søt bichon frisee.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå