Gå til innhold

hvor mange vet hva de får?

lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.Var på UL sist onsdag,og der var det ingen tvil...dette blir en gutt.

Han visste tydelig fram tuten sin..:-D.

Blir morro uansett da men...

Fikk nøyaktig den samme terminen som jordmor beregnet også. 2 februar.

20 uker + 3 dager i dag!

Hei. Jeg var på ultralyd når jeg var 18+5 og der viste det ei lita jente... er helt i ekstase vi nå, da vi har en gutt fra før. Tar det selvfølgelig med ei klype salt med tanke på at de har jo tatt feil før, men de viste oss kjønnsleppene og alt det der, så da blir det vanskelig å ikke tenke jente

Vel, jeg tror du skal stole veldig mye mer på jordmor enn på en overtroisk ringtest eller kinesisk fødselskart. Du må huske på at det alltid er 50% sjanse for å få gutt eller jente, og da tror jeg det er helt tilfeldig at det kinsesiske kartet har "stemt" ved to anledninger tidligere. Tror nok du klamrer deg til håpet om å få jente siden du har to gutter fra før:-)

Annonse

hei..

sist jeg var på ul sa legen at han trodde det ble en jente.

men jeg har på sterk følelse at det blir gutt+ at eg har hatt så mange drømmer om en liten baby i blåe klær...:)

men skal på ul onsdag, så får vell vite mere bestemt da..:)

Vi bestemte oss for å ikke vite hvilket kjønn spira har. Jordmor så det tydelig, men det var så mye annet å glede seg over på UL, at kjønnet ble liksom litt uvesentlig oppi det hele. Men selvsagt er vi nysgjerrige (vertfall jeg...)!

Hei :o)

Var på ul onsdag og fikk vite at det mest sansynlig blir jente på oss. Synes det er helt topp selv om jeg har tre jenter fra før. Da får jeg brukt alle de fine klærne og spesielt kjolene en siste gang. Dette er nemlig den siste som blir produsert her hos oss ;o))

Terminen ble flyttet noen dager riktig vei, fra 19. til 14.februar.

Kom akk hjem fra ultralyd. JM antydet jente, men var ikke helt sikker. Skal tilbake om 3 uker for det var noen ting som var vanskeilg å se fordi den lå så sammenkrøllet. Tør ikke handle så mye rosa enda, men skal til NY på ferie, så litt handling blir det nok. Viser det seg at det er en gutt alikevel får vi enten gi det bort eller ha det liggende til eventuelt senere jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...