Gå til innhold

Noen som ikke har fått blødning før sprøytestart på ivf?

Anbefalte innlegg

Er på spraydag 17, og skal starte på sprøyter på onsdag om to dager. Har ikke fått noen blødning, bare rosa/brun utflod i ca 5 dager. Har ikke menstruasjon av meg selv i utgangspunktet. Men har hatt et par blødninger etter aih forsøk i juni/juli. Ringte klinikken og de sa jeg måtte ta en gravitest på onsdag og ringe de tilbake hvis jeg ikke er gravid. (noe som er veldig usannsynlig). Da skulle de finne ut av om jeg kunne begynne med sprøyter på onsdag eller om jeg måtte spraye en uke til. Det jeg lurer på er om noen av dere har startet opp uten blødning? Har det noe å si?

Fortsetter under...

Me too :-) Sprøytedag 18 på meg. Uten menslignende blødning. Kontroll igjen nå om 2 dg. Var ikke nok nedregulert på siste kontroll 5.9. Håper på å begynne med sprøyter denne uken, men vet ikke....

Har tatt grav-test som er negativ. Så det er utelukket.

Har du fått sterkere dose ? Jeg ble satt på dbl dose etter sist kontroll. Aner ikke om det hjelper - men får jo håpe :-)

Lykke til, er vel ganske spent på resten av uken begge to, vi....

hmm..skal ikke på noen kontroll for å se om jeg har blitt nedregulert ordentlig jeg. er det vanlig? har bare fått beskjed om å starte på sprøytene og på ul på dag 10. snodig. har litt menssmerter nå, så håååper det kommer en blødning snart. ekstremt utålmodig nå etter å starte på sprøytene. har du ellers hatt en normal syklus?

håper du kommer i gang snart du og:)

På st.olav sier de at det er like vanlig å få blødning som ikke å få blødning før sprøytestart.Vi blir ikke sjekka om vi er nedregulert før sprøytestart,men må ta en gravi-test før vi begynner å stikke.

Hilsen

Annonse

Hei igjen ; Jeg skulle på en ekstrakontrol pga en syste, men den forsvant av seg selv. Nå skal jeg sjekke en eggpose som kanskje må punkteres. Og om jeg er nedregulert nok. Men bare glad jeg får en ekstrasjekk i ny og ne.

Har hatt korte men normale sykluser. Nede i snitt på 23 dager bare...

Har gått ned et par dager på syklusen siste par år, men liggert på rundt 25 dager etter at jeg sluttet men ppiller. Før ppillene hadde jeg snitt på 33 dager, men det er jo en evighet siden :-)

Håper tanta kommer på besøk til deg, da - ellers er det iflg Vilsågjerne ikke så nøtye bare man er nedregulert. (Takk igjen, Vilsågjerne - du er en knupp !!)

Hei og hopp

Ingen mens i dag heller:( Håper de setter meg i gang i morgen alikevel. Hvis de har samme prosedyrer som st.olavs. Tillhører Porsgrunn jeg da. Har kjøpt meg en gravi-test som jeg skal ta i morgen. Bortkasta 100 kr men..hehe

Kanskje du er igang ?? Jeg var på ny kontroll i dag. ;-(((

Ikke noe rødt på meg ennå heller - får ikke starte med spray før det kommer. Var ennå ikke nok nedregulert heller - dette sjekker de med hormonnivå via blodprøve på Riksen. Og gravitest samtidig. Venter og venter. Godt det ikke BARE er meg som venter. Men jeg må ta dbl dose en stund til. kanskje fordi jeg er så eldgammel :-))

Lykke til imens.

Hei igjen:)

Ja jeg fikk starte opp på onsdag, pga at jeg ikke har menstruasjon i utganspunktet av meg selv så de regnet med at det ikke vie komme noen blødning senere heller. Så da var det bare å stikke i vei.

Synd at det tar så tid for deg:( Håper det ikke tar så alt for lang tid til da. Lykke til hvertfall:)

Det er bra at tanta endelig melder sin ankomst da:) Starta forrige onsdag jeg, er på stikkedag 7 i dag. Er spent på ul på fredag. Du får holde meg oppdatert når du er i gang:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...