Gå til innhold

Hjelpe meg for ett humør!!!!

Anbefalte innlegg

Sinna, veeeeeldig lei meg, sinna, veeeeeeeeeeldig trist, kanskje litt glad... også trist igjen.

HJELP!!!!

Fysj.. ikke noe artig det her. Forsøker å ta meg sammen. Hadde ikek slike svingninger sist jeg gikk på spray. Da hadde jeg konstant hodepine da. Merkelig nok så har jeg ikke hatt vondt i hodet en eneste dag denne gangen! Så det er jo noe å ta med seg det da :).

Jeg er vel på spray dag 12 eller 13 jeg nå.

Heldigvis så har magen roet seg litt og.. den hadde veldig merkelig oppførsel he rom dagen. Levde liksom sitt eget liv :)

Ha en fin fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10336259-hjelpe-meg-for-ett-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi burde jo gått med stor lapp i panna ; Se opp for hormonella :-)

Har følt meg litt smånebbete til tider - stakkars mannen min.... Utrolig hvilke små ubetydelige detaljer som blir så utrolig viktige...

Hehe.

Får håpe innsatsen vår gir resultater til slutt.

Ha en fin dag du også !!

Haha, kjenner igjen symtomene men dum som jeg var leste jeg ikke om evnt. bivirkninger av Synarela før jeg begynte med den og jeg trodde det var noe seriøst gæærnt med med meg jeg og jeg har aldri vært så deprimert i hele mitt liv jeg. I felleskatalogen står det jo at dette er typiske symtomer:

hetetokter, hodepine, reduksjon av bentettheten i skjelettet, endret seksualdrift, reduksjon av brystkjertlenes størrelse, akne, irritasjon av neseslimhinnen, muskelsmerter, følelsesmessige svingninger, tørrhet i skjeden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...