Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvordan kan jeg teste selv om det er næring i melken min? Begynner å lure på om jeg har nok, da barnet har endret helt søvnmønster for tiden....sover greit om natten, men HENGER i puppen HELE!!!!! dagen. Suger ikke konstant, men koser jallfall masse. Hvordan får jeg "bukt" med denne uvanen....? eller skal jeg bare fortsette som før. På forrige kontroll hos helsesøster, hadde barnet lagt på seg, og jeg fikk beskjed om at jeg hadde nok melk. Er usikker nå, da han MÅ være på armen og puppen hele tiden. Har jeg skjemt han bort?! MVH. fortvilet
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! Er ikke ammehjelper, men det høres mistenkelig ut som økedager! Småen her gikk fra å sove hele tiden til å ikke sove om dagen i det hele tatt da han var ca sju uker. Pupp hele tiden. Så gikk det over etter en ukes tid, da mor hadde skjønt poenget og rullet ut puppen på hvert minste klynk. Slik var det altså ved sju uker, og like før han ble tre måneder. Det er tøft når det står på, men det går over! Når økinga er over, sover de mer på dagen igjen. Dog ikke like mye som de aller første ukene. Hang in there, og lykke til:-)
Expat Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Er ammehjelper, ja. Fortell: Vektøkning så langt, alder, fødselsvekt (terminbaby?), antall våte bleier per døgn, avføringens utseende, kommer det tenner? Noe annet du biter deg merke i?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Fra jeg kom hjem fra føden, til første kontroll på helsestasjon, altså etter 12 dg, så hadde barnet lagt på seg 440g. 3500 v/fødsel Keisersnitt baby, 3 dg etter termin Avføring, sennepsgul og kornette, minimum 1g/dg Noen ganger en fis i bleia....littegranne grønn Tiss v/hvert bleieskift, ikke sikker men ca. 6 Tror ikke det er tenner på gang Han er kjempevilli på puppen....sovner ofte v den, m/den i munnen Romler litt i magen Har holdt meg unna, løk, kål, frukt, drikker kanskje litt for mye kaffe, men drikker i tileg mye vann
Expat Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Dette høres jo helt normalt og sundt ut. Er barnet omtrent 3 uker nå så er det kanskje første økedag du opplever?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 takk for svar =) jeg håper det er normalt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå