Gå til innhold

vilter mage - bare når ho vil!!!

nettigull og Lenora lille..

Anbefalte innlegg

Opplever dere at babyen er helt vill i magen når dere er alene , men viss noen skal kjenne ,så blir det helt rolig der inne??

slik er det til meg , hehe..vil vist bare vise seg frem for mamman ;)

Det samme gjelder viss jeg er på besøk hos venner, da er det helt stilt inni der :)

Fortsetter under...

Gjest ønskebrønnen

hehe, hun er vel sjenert da:) slik er det med mitt tantebarn som foreløbig er i magen enda, ( fødselen ble satt igang i mårrest:D:D kjempespennende ) han/hun vil ikke røre på seg når jeg legger handa på magen for å filse, men når barnet far el mor prøver, da er det full action:) hehe..

sånn er det med meg og nettigull. Ikke snakk om å la mormor hilse på altså... babyen sparker ganske hardt til å være 18 uker gammel, men når noen andre enn jeg kjenner, er det sjelden det er noe.. sparker litt forsiktig for pappan innimellom, men det er vel også det hele.... sukk..

Ahh, da er vi flere!!! Er så trist synes jeg. Er jo 23 uker på vei nå, og babyen sparker HARDT, men IKKE SNAKK om at noen andre skal få kjenne. Jeg tok det opp med jordmor, og hun kunne fortelle at babyen kjenner at det blir en annen varme fra de andre hendene enn dine egne. Og at det bare er bra hvis sambo har den evnen at han kan "roe ned" babyen. Vil antageligvis bli det samme etter fødselen også... at faren har så varme og beroligende hender at småen roer seg =) Spennende å se...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...