Gå til innhold

Mensenlignene murringer - uke 21

Anbefalte innlegg

Hei! Er i uke 21 og de siste dagene har jeg hatt en del murringer i underlivet. Kjennes ut som mensenmurringer, men svakere. Husker jeg hadde slike helt i begynnelsen av svangerskapet, men er det vanlig såpass langt ut graviditeten? Noen andre som også har dette og som kan sende noen beroligende ord:-)?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10335429-mensenlignene-murringer-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være kynnere? Leste i en bok jeg fikk fra legen at fra nå av er ikke dette helt uvanlig.

Det kan vel også være at livmorbåndene strekker seg litt igjen, det begynner jo å bli ganske stort nå det som vokser inni oss, så det trenger mer plass.

Har egentlig ingen beroligende ord å gi, bare et par tips om hva det kanskje kan være...

Ring jordmor eller lege og spør om det - de kan forhåpentligvis berolige med at det ikke er noe å bekymre seg for :o)

Nå skal vi jo kose oss disse månedene, så det er dumt å gå å bekymre seg til ingen nytte - lykke til :-)

hei

har sånne mensmurringer hele tiden,har hatt det siden jeg ble gravid,er i uke 23 nå å kjenner dem ennå,jordmor sa at det var kynnere jeg hadde,og at livmor båndene streker seg,da kjenner man det i sidene ved lysken.

men kiropraktoren min mener at det er på grunn av begynnende bekkeløsning og en bekkenlåsning jeghar gått med,kan være dette også for betente muskler,kjennes littt ut som mensmurring..

men jormor sa at hvis jeg ble bkymret kunne jeg bare ringe føden di pleier fort å kunne si hva det er,eller du kan komme innom dem,

helt sikkert ikke noe å bekymre seg for,

alle jeg kjenner som har fått barn hadde samme mensmurring hele svangerskapet,

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...