kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har fått en ekstra reim jeg ikke vet hvor hører til hen...noen som kan hjelpe meg med det? Også lurer jeg litt på hva de reimene bak på sportsvogn-ryggen er til...?
Mari26 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Er det en reim med en malje nederst?I så fall er den til å feste på den knotten ved ene hjulet når den er sammenslått. De reimene bak med borrelås lurer jeg også på!;-)
It's all about me Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Vet ikke hva de reimene bak med borrelås er til men jeg bruker de iallfall til å holde på plass bunnen av et handlenett. Akkurat dette: http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3 Det passer faktisk bedre på TFK'en enn på Brioen som den er laget til synes jeg.
Bægge dætern Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 de reimene nederst bak på ryggen skal festes rundt ramma der. det er borrelås fordi de må tas opp når vogna er sammenslått. når barnet sitter er ikke de reimene så viktige, men i liggestilling blir ryggen litt komprimert og "slakk" hvis de ikke er på, med reimene er ryggen rettere/flatere.....
Bægge dætern Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 ps: er det joggestroppen du mener? ca 1,5 m med løkke i ene enden og strikk og trykknapp i andre? den festes på bakakslingen ved å legges rundt og tres gjennom sin egen løkke, med trykknappen kan den festes til styret når du ikke har den rundt håndleddet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå