Gå til innhold

Sett/hørt hjerte og fremdeles mistet i ettertid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette??? Er så redd for å miste siden jeg til stadighet blør og har hatt brun utflod 4 uker. Så hjerte slå i uke 7, og er nå 9+2...Har så lyst til å sjekke igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det akuratt som deg, skal kreve å få vite i morgen når jeg skal til legen. så kan jo skrive hvordan det gikk for min del.

Skrevet

jeg så hjerte slå i uke 7. mistet i ma i uke 14, da hadde det vært dødt siden uke 8

Skrevet

hei jeg så hjertet slå i uke 13+5... to dager etter mistet jeg,, men min lille gutt var syk..

Skrevet

Jeg så hjerte slå i uke 5, mistet i uke 7-8.

Gyn sa at hvis man ser hjertet slå i uke 8 eller senere, så er det 95% sjanse for at det går bra, men hvis man er tidligere, er det ikke like klar sammenheng.

Hvis du er veldig bekymret, så ta kontakt der du var på ul sist, og spør om du kan få en ny time? Er ikke godt å skulle gå helt til du kjenner liv eller er på ordinær ul og lure...

Lykke til!

Skrevet

Stakkars deg Is83 :( Fikk du vite samtidig på UL at det var sykt??

Eller kom det som et sjokk 2 dager etterpå?? Så grusomt :(

Skrevet

Alt så fint ut i uke 13+4, men lillegutten min døde i uke 17. Så jeg tror jeg "aldri" vil føle meg trygg. Han var ikke syk engang, så vanskelig å godta...

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men har hørt flere som anbefaler å vente med UL til uke 9 eller 10, for selv om de har sett hjertet i uke 6 så hender det at det har dødd rundt uke 8...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...