Gå til innhold

Porsgrunn gjengen! Se hit

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og sambo var på konsultasjon tirsdag 4.september. Alt gikk bra sånn sett. Sykepleierene er strålende der!!!!! Men det er kun 2 leger..... Vi hadde en som heter Hanevik. Både sambo og jeg er usikre på hva vi synes om han. Blir dette legen som vi da skal ha med å gjøre hele tida? Eller kan det være at vi får han andre også...?

Andre som har Hanevik og isåfall hva er deres synspunkt om han?

Kan være at jeg var litt små nervøs selvsagt, men.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10334970-porsgrunn-gjengen-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Han er assistent-lege og jeg syntes han var koselig, men virket litt usikker. Tror ikke dere skal kun ha med han å gjøre. Legene der jobber om hverandre så dere vil møte på alle sammen.

Lykke til med forsøk

De har en veldig spøkefull og god tone på klinikken, men som du sier er det ikke bestandig det passer. Og i allefall ikke når en er veldig nærvøs. Bare si ifra til dem, de er flinke til å lytte og legge til rette

Lys i mørket og Emma*

Tusen takk for svar. Ja, Kahn så jeg der like før vi skulle inn til konsultasjon. Litt eldre han en Hanevik. Han var veldig ung synes jeg. Sykepleieren vi snakket med het Caroline mener jeg det var. Kjempe koselig. Synes det er gøy at de kan spøke litt altså, men visse steder passer det seg bare ikke. Han fikk meg til å føle meg litt dum faktisk et par ganger....... Men men.... ordner seg. Må si jeg håper vi får en annen neste gang vi skal inn dit.... :)

Annonse

Hei,

Vi hadde Hanevik ved første konsultasjon og var overbegeistret!!! Du har rett i at han er ung, men vårt inntrykk var at han var faglig veldig dyktig. En god lege spør når han er usikker i stedet for bare å kjøre på. Vi syntes begge det var deilig å møte en lege som tok seg god tid til oss (hadde første runde på Riksen...) og i tillegg likte vi den lette tonen. Dette er trist og leit nok som det er.

Mitt poeng er iallefall at du er i trygge hender! Vi har (dessverre) ikke truffet på Hanevik etterpå, men har hatt Kahn på to innsettinger. Jeg er begeistret for alle der nede. De gjør en kjempe jobb, og nå i oktober skal de gjøre meg gravid!!! Det føler jeg meg sikker på! (jeg håper iallefall...)

Så gøy :)

Joda, jeg liker at de har en lett tone, men for meg ble det for mye fra hans side. Tviler absolutt ikke på at han er dyktig. Det gjør jeg ikke. Men men..... :) Forhåpentligvis kan de gjøre meg gravid i oktober også. Venter på mensen som er rett rundt svingen :)

Lykke til!!

Heisann!

Det er tre leger som holder til i Porsgrunn, to menn og en kvinne - Kahn, Hanevik og Friberg. De jobber litt om hverandre og tar pasientene også litt om hverandre sånn som det passer inn i dags-planen deres. Jeg har nå hatt 4 IVF der og tre fryseforsøk der, så føler at jeg begynner å gå igjen i gangene deres nå:) (Driver å ruger på 2 egg nå fra 31/8). Jeg er kjempefornøyd med dem alle sammen jeg. Men der er vi jo forskjellige...

Ønsker deg masse lykke til!!

Jeg er også gjenganger i Porsgrunn......etter 3 IVF og 3 fryseforsøk.

Jeg syns alle i Porsgrunn er kjempe ålreite, både de tre legene og sykepleierne. Syns det er veldig ålreit at ikke det er så "stiv" tone der jeg, godt å kunne le litt oppe i alt slitet.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...