Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 hei. vil dere rangere disse navnene? Jenter: Ariana Alexandra (el. Alessandra?) Eline Emilie Leah Aline Elia Elea Madele Jenny Gutter: Alec Liam Aleksander Leo Lucas Noah Theo Kanskje litt mange navn da, men er ikke i min pri rekkefølge hilsen meg
Milletrille Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Her var det mange navn gitt Gir deg mine topp tre: Jentenavn: Eline Elea Aline Gutt: Liam som klar nr 1. Aleksander er også et fint navn. Liker ikke så godt de andre.
Vipsenmamma Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det er fort gjort - Jenny eller Eline var de eneste jeg likte her.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Aline Leah Eline Emilie Theo Lukas Noah
Nummer tre <3 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 jentenavn: Ariana-hundenavn Alexandra (el. Alessandra?) syns det er fint! liker også alessandra! Eline - passe, litt kjedelig for min smak Emilie - litt for oppbrukt Leah - har likt dette navnet LENGE, men nå er det jo litt poppis og prinsessenavn blitt! Kunne brukt det selv om ikke samboer nekta! Aline - Jeg liker Alice bedre Elia - høres litt gutteaktig ut Elea - litt for enkelt Madele - for hjemmesnekra.. madelene+adele Jenny - liker det godt! det er veldig søtt! Gutter: Alec -syns aleksander er MYE finere Liam - vanskelig på norsk Aleksander - liker det godt! Leo - syns leander er finere, leo er litt enkelt! Lucas - kjempe fint! Noah - kjempe fint! Theo - liker ikke det var min mening!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 så koselig at de fleste mer el mindre liker de samme navnene som meg best Bare for å rette opp en feil, skulle så Madelen, IKKE Madele (ikke at siste var noe galt heller, men ble en skrivefeil!) Like greit å bare skrive de topp3 man liker og,lurt var jo ganske mange.. takk for svar uansett, ha en fin dag!
prebs Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Tre på topp: 1.Eline 2.Emilie 3.Jenny 1.Aleksander 2.Noah 3.Lucas
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Eline Leah Noah Theo Lucas
Vannmann35 Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 De 3 jeg likte best: 1. Emilie 2. Elia (med lang e) 3. Eline 1. Theo 2. Leo 3. Liam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå