Gå til innhold

Hva liker du best... Magnus eller Marius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre favorittnavn i samme kategori? Håper du vil ta deg til til å svare:-) Hjertelig takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnus!! Et flott og stødig navn som passer i alle aldre, syns Marius passer best på barn (jada jeg vet de vokser med personen, men likevel).

Syns Håkon også er nydelig!

Skrevet

Fine navn begge to:-) Ikke mye til hjelp jeg da....

Skrevet

Jeg liker også begge veldig godt. Liker kanskje Magnus best...

Skrevet

Liker egentlig hverken Magnus eller Marius, men aller minst Magnus - det lyder så alt for hardt, mens marius er alt for nusselig.

Liker bedre disse (i samme kategori mener jeg):

Haakon

Gustav

Helge

Even

Olav

Erik

Einar

Skrevet

Marius er det fineste guttenavnet jeg vet om. Venter selv gutt, men jeg har en bror som heter Marius, så da kan jeg ikke bruke det.

Skrevet

Magnus liker jeg best:) Men begge er flott navn da...

Skrevet

Mest kraft i Magnus! Marius er søtere og passer kanskje bedre til en gutt.

Skrevet

Marius er nydelig, det heter vår gutt :-)

Om noen mener det er litt søtt og til en liten gutt, så kan man jo tenke på det at smak og meninger om navn endrer seg over årene. Det vil være mange voksne og stødige Marius-menn etterhvert, som sikkert vil gjøre at man tenker på det som et voksen-mannsnavn. Til sammenlikning er det mange små gutter i dag som har navn jeg oppfatter som veldig søte og barnslige, f.eks. Noah, Tobias, Adrian, Elias osv. I dag tenker jeg på små gutter, men dette vil sikkert endre seg også.

Vi valgte Marius rett og slett fordi vi synes klangen i det er nydelig, fant ikke noe som jeg oppfattet som bedre. Man må til slutt bare velge det magefølelsen sier.

Skrevet

Du sitter igjen med to flotte navn. Tror jeg holder en kanpp på Marius - fin klang. Litt mindre poppis navn en Magnus for tiden også mener jeg.

Skrevet

Jeg liker best magnus. veldig fint navn. Men hermann og håkon er også fine. Hadde jeg ventet tvillinger tror jeg at jeg ville brukt de to navnene. klinger fint sammen.

Skrevet

holder en knapp på Magnus. (Men liker også Marius.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...