Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg er glad i gamle norske navn så sant jeg ikke synes de blir for gubbete eller kjerringaktige. Men det synes jeg ikke Bjørnar er. Bjørnar er staut og tøft. Et navn jeg godt kunne valgt. Er det oppkalling? Personlig liker jeg mye bedre navn som Bjørnar enn Lukas, Nathaniel, Leander, Isac etc. Andre forslag i samme stil er: Vebjørn Vegard Ådne Ånund Håvard
Milletrille Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Bjørnar er et koselig navn! Ikke så mye brukt heller, men samtidig et enkelt og greit navn. Syns det var et godt valg jeg
Vipsenmamma Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Fint navn, andre forslag kan være Håvard Vebjørn Øyvind Robert Steinar Amund Eivind
frøkna Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Takk for svar! Det er ikke oppkalling. Var litt redd for at navnet var litt UT, og at folk vil rygge når de hører hva vi tenker å kalle ungen, så det er fint å få litt støtte:-) Vi tenker også litt på Håvard og Magnus, men magefølelsen sier Bjørnar:-)
Vannmann35 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Bjørnar er et fint og godt navn så sant man ikke, som faren til ei venninne av meg (han heter Bjørnar), kommer fra Nord-Norge og har en veldig markant r - Bjørrrrrnaaaarrrrrr. Det er ikke pent.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Bjørnar er kjempefint ) Det er også Bjørn og Vebjørn ) (tassen min heter Bjørn Fabian hihihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå