Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 starter samme tråd som i går, synes det var et godt tiltak.. har akkurat stått opp, sitter nå og vimser her inne. Senere i dag så har jeg planer om å dra på visninger, ellers en stille og rolig dag. dere andre mammaene da?
is_rose *overtid* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 God morgen! Har vært på jobb siden 7.30, men har vel nettopp begynt å våkne ) Det har vært en lang natt med lite søvn. Men begynner å bli vant til det nå. Håper alle får en fin dag )
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 får håpe du har tilgang på litt koffein, som eventuelt kan hjelpe deg med å holde deg våken. Eller så er tannpirkere veldig effektivt, men lite pent. haha, tannpirkere som holder øynene oppe. Får håpe at nattesøvnen din bedrer seg.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 morning sunshine:) jeg har vært oppe siden 6.30!! sitter på skolen og jobber med NYNORSK! urettferdig...
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 ooooh, nynorsk.. usj! vel bit tenna sammen og pugg.
is_rose *overtid* Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 hehe... det har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg får se etter noen tannpirkere. Takk, takk, det gjør den nok )
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 eg bitar og bitar, men eg klarar likevel ikkje å bøye verba riktig?!
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 kan du ikke lære deg den leksa med hva som er forskjellen på svake og sterke, ho, han og intetkjønn.. da er det bankers! jeg fikk 4 på eksamen :/ jeg er personlig i mot nynorsk, så jeg var ikke den flinkeste kan man si.
~Ingeborg~ Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 God morgen.. Der var eg og endelig ut av senga.. bedre sent enn aldri..
Lisa*5november* Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 God morgen til alle andre:) Jeg har nå akkurat vært hos jordmora til sjekk. og alt var bra! Så nå skal jeg bare slappe av å gå en en tur med voffsen min.. men en liten halvtime på soffaen skader vel ikke:)
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2007 Lisa: Er så godt å ha vært hos JM, stråler hver gang jeg har vært der selv. Alt er fint med den lille og jeg kan slappe av!
Bajs! Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Go'dag alle sammen Der datt eg ned framfor dataen, gitt... Har hatt en forferdelig dag så langt, kvalm og elendig, men håpe det kjem seg snart... For eg hadde tenkt meg på BiM-treff i dag Vil jo ikkje gå glipp av det... Den lille inni magen e fryktelig aktiv i dag, heldigvis, har vært ganske stille heile helga, blei nesten litt redd, men no e det maaaasse sparking
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2007 kos deg på BIM treff, og håper kvalmen blir bedre!!!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 isj, jeg er så uinteressert i å lære å skrive nynorsk at jeg tror nesten ikke det går uansett hvor hardt jeg prøver å lære.. :-(
Gunni_2 Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Ikke morgen nå lenger, men jeg svarer likevel Skal på jobb om ikke så lenge. Jobber senvakt denne uka.
Tussa og Sofie Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Langt fra morgen her og, men har ikke kommet meg inn på BIM før nå. Har levert bil på service, vært på jobb 5 timer, hentet bil og nå lager jeg middag, og så skal jeg lage sjokoladekjeks ) Deretter blir det sofa med 71 grader nord og raske menn!! Ha en strålende kveld da alle sammen ;o)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 hehe god ettermiddag! har blitt en koselig vane å logge meg inn på bim nå som jeg sitter så mye hjemme.. jeg har ikke gjort noen ting i dag(!), men nå har jeg vært og stemt, så skal jeg ut å spise indisk middag med en venninne-det blir dagens action:o) ha en flott valg-kveld! klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå