Gå til innhold

Trøtt og kvalm


Anni 79 med to prinsesser:)

Anbefalte innlegg

Holdt meg hjemme fra jobb i dag. Har litt dårlig amvittighet da det er en del fravær på jobb. Jeg er sååå kvalm , men har ikke kastet opp. Er sykt trøtt og orker ikke å se på klessvasken engang. Er i uke fem og håper kvalmen avtar. Kan vel ikke sykemelde meg for kvalme og tretthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er veldig kvalm & trøtt hele dagen så kanskje det er best for deg å høre med legen din om du kan sykemeldes.

Som regel så blir kvalmen borte - men det finnes jo enkelte som er kvalm hele svangerskapet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal IKKE ha dårlig samvittighet! Og jo , du kan sykmelde deg for kvalme og tretthet. Jeg er i uke 9 og er på andre uka hjemme nå. Var ikke noe plaget med min første, så dette er forferdelig uvant og ikke minst slitsomt!

Da jeg dro til legen, beordret han meg hjem i seng. Ta deg en tur til legen din hvis det er plagsomt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar. Jeg klarer å spise litt men kjenner litt murring hele tiden. blir så sliten av det. Men bruker dagen i dag og i morgen så få jeg se. Har gått veldig lange turer i det siste, kanskje kroppen vil jeg skal bremse litt? :) Jobber i barnehage og der er det tut og kjør fra morgen til ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også i barnehage, og er sykemeldt på andre uka nå. Jeg hadde ikke klart å jobbe nå, er alt for kvalm og brekker meg hele tiden. Dersom du ikke blir bedre hadde jeg tatt meg en tur til legen dersom jeg var deg :-) Få deg litt tid tid å hvile og bli bra, så kan du komme sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, sitter hjemme er sykemeldt av akkurat samme grunn!

Er i uke 8

Så ta det med ro du, da jeg gikk med min sønn gikk det over etter et par uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Har dårlig samvittighet men orker ingenting. Dette går jo også utover dattera mi på 4. Tålmodigheten er jo ikke akkurat stor når en er trøtt,sliten,til tider kvalm og har hodepine... Er i uke 9 å har ikke vært borte en eneste dag hittil. Men likevel gnager samvittigheten meg ovenfor jobben nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...