Gå til innhold

Nå skal jeg fortelle om min "flause" i forbindelse med hele denne prosessen..hehe, litt flaut:-)

Anbefalte innlegg

Litt bakgrunnsinfo: Jeg og samboer har prøvd å få barn i 5 år...er såkalt uforklarlig barnløse.. Det siste året har vi hatt noen AIH-runder, som ikke lyktes.. Jeg har vært ganske mye på BIM og spesielt på dette forumet og lest og "fulgt med", men har ikke vært så aktiv med å skrive selv..

Og nå kommer det pinlige: Denne nesesprayen dere har snakket om, jeg har virkelig trodd at dere har ment heelt vanlig nesespray...sånn som er beregnet på tette neser!!! Og det måtte jo være "logisk" i og med det står på den at den ikke skal brukes mer enn 10-12 dager i strekk...mens man skulle bruke den myyyye lengre ved IVF-forsøk, da måtte den jo ha en viss påvirkning på ett eller annet som skulle påvirkes...hehe...otrivin nesespray liksom!! Er det mulig å være såå på jordet....

Men da det nå endelig er vår tur til IVF har jeg jo lest litt nøyere om temaet...og jeg har jo nå skjønt at det ikke akkurat er tette neser vi skal forebygge...hahahaha...

Ikke tro jeg er helt blåst da, føler meg rimelig oppegående sånn ellers..hehe...

Begynner forøvrig med denne SPRAYEN den 20.sept:-)

Kanskje dere nå fikk litt å småflire av på denne regntunge formiddagen!!

Ha en fin dag alle sammen!

Fortsetter under...

Hej

Ha ha ha...ler...blev på gott humör nu...:)

Men det är faktiskt inte så lätt att hänga med i alla svängar när det gäller denna sak. Det är nässpray, sprutor, tabletter...ja jag vet inte allt...

Jag själv är på rugedag 4 efter att ha satt in ett fryst ägg i torsdags.....men man vågar ju tyvärr inte hoppas på för mycket...man blir ju så besviken om det inte går vägen.

Lycka till med nässprayen !

Ha en fin dag!

Cattis

Hahahahaha....

Nå fikk jeg meg virkelig en god latter:-)

Herlig altså.... tøft av deg å innrømme det.

Mener ikke å gosse meg på dine vegne, men har helt glemt hvordan prøverør ser ut fra utsiden etter å ha vært i "gamet" lenge.

Ja tenk om det var tette neser vi skulle kurere!!

Jeg flirer og ler....you made my day!!

Herligheten, nå glemmer jeg meg helt bort.

Ønsker deg MASSE lykke til med forsøketXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

He, he den var jo bare søt da :)

Du, det er nok mange flere enn deg som har tenkt sånne ting.. Men som ikke tør å innrømme det ;)

Når jeg forteller folk hva vi driver med får jeg iallefall de UTROLIGSTE spørsmål. Fra folk som har produsert flere barn, men som kan spørre om rent produktive spørsmål. Som de strengt tatt burde vite bedre enn en som aldri har VÆRT gravid..

Jeg kan jo heller ikke alt enda, selv om jeg snart begynner på mitt 2. tellende forsøk. Sikkert spørsmål som blir besvart selv om man gjennomfører sitt 10ende også.

Ønsker deg masse lykke til med forsøket og håper det går bare strålende! :)

Hehe.. ja nå fikk jeg noe å smile av ja. Dagen ble kanskje litt bedre :)

Masse lykke til med sparystart. Blir spenennde å komem igang tenker jeg :)

Hehe.. synes ikke du virker "blåst" i det hele tatt jeg :)

*humrer for meg selv* Ha en fin fin dag

Annonse

Hahahaha sorry men fikk meg en god latter naa altsaa *ler*

Skal ikke vaere lett alt dette vet du.>Fort gjort med alle disse nye tingene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...