#sånsi# Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg leser at en del her inne har opplevd MA. Jeg er nå i uke 9 og er selvfølgelig kjempe bekymret for at noe skal gå galt!! Det jeg lurer på er om man kan oppleve MA uten at gravi symptomene gir seg?? Jeg er svært plaget med kvalme og til tider oppkast, og er det enda. (ugh og uff !! ) Og de nærmeste rundt meg sier dette er ett godt tegn på at alt står bra til. Men er det noen her som har opplevd annet?? Til morningen idag hadde jeg en mikro liten dråpe med blod / brun utflod.Selvom jeg har lest meg til at dette er normalt, blir jeg jo ekstra bekymret....
TussiLussi Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Har hatt 3 svangerskap med kvalme som har gått bra - en MA i fjor, da hadde jeg ingen kvalme, var bare litt sliten. Så for meg er kvalmen et godt tegn. satser på at det er det for deg og. Det er mest vanlig å oppdage MA i uke 11-12 tror jeg, fordi fosteret da skal være ferdig utviklet. SA oppdages mye før. tror du er på fast grunn og kan ta det med ro - men blør du mer ta heller en telefon for mye enn en for lite til legen din LYKKE TIL !!!
16aprilbaby Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! Å som jeg kjenner meg igjen her. Har hatt en MA, og problemet er at kroppen fortsatt er gravid selv om babyen har sluttet å vokse, men er fortsatt inne i magen... Da jeg begynte å blø var det som en vanlig menstruasjon, og det viste seg å bli en MA. Da sa legen til meg at en liten blødning kan være farlig, eller den trenger ikke være det. Det samme med en stor blødning... Det er ikke godt å si! Du må bare ta kontakt med legen med en gang, og få det undersøkt. Det er eneste råd jeg kan gi. Lykke til, håper alt går bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå