adventsbaby Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hva gjør jeg, kutter helt eller sliter med nattamming en stund til? Gode forslag mottas med takk:))
båneiverden Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! Har du prøvd å legge deg med henne i senga (/sitte i lenestolenstolen - der du nattammer...) og amme også på dagtid? Jeg vet noen synes dette er litt mye av det gode, men jeg gjør det slik nå med tulla mi, for hun bare tuller og tøyser og kan til og med bite, hvis jeg ammer i stua eller blant folk osv ... Hun er strax 10 mndr gammel og har vært sånn et par mndr. Så jeg legger meg ned i senga vår midt på lyse dagen, og da tar hun puppen "ordentlig" og spiser lenge og koser seg masse...
adventsbaby Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Takk skal du ha! Jeg har ikke tenkt reflektert over det, men tror jeg har prøvd å sitte inne på rommet hennes noen ganger. Men, nå skal det testes nøye ut. Synes det er litt tidlig å slutte helt, men disse nettene begynner å tære litt på kan du si:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå