Gå til innhold

symptomer vid frysinsättning..?

Anbefalte innlegg

Jag är ny här inne på BIM och undrar om någon kanske har svar på mina frågor...:)

Vi gjorde 1:a försöket på riksen för drygt ett år sedan, blev gravid med tvillingar men mistet dem i 20:e veckan..:( Har efter det gjort 2 försök till i Sverige utan positivt resultat.

Nu är jag på rugedag 4 efter att ha satt in ett fint fryst ägg....går på progesteron-piller och progynon (progynova).

Jag undrar lite om kroppen reagerar lika nu efter insättningen som när man går igenom hela rundan med nässpray, sprutor och uttag????

Jag har haft väldigt ont i magen dagarna före frysinsättningen och fram till idag, men jag har oxå endometriose...idag på rugedag 4 känner jag ingenting!!!!!!!!! Inge ont alls men brösten är väldigt ömma....kommer det av progesteron tabletterna?

Får man blödning om detta inte lyckas eller stoppas den av medicinerna?

Detta blev många frågor :) Hoppas någon kan ge lite svar och råd..:)

Lycka till med er allihopa!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10333851-symptomer-vid-frysins%C3%A4ttning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej lys i mörket.....åååhh så roligt att du är gravid!!! Hoppas allt går bra med dig.

Man blir så konstig i huvudet av allt detta väntandet...men inbillar sig att man känner saker och går och känner efter hela tiden..:) Oansett är det ju för tidigt för mig att känna något, eller?

Tusen tack för svar!

Cattis

jeg var sikker på at jeg ikke var gravid for jeg hadde ingen symp,så det betyr ikke alltid noe det . ja man blir litt smårar av alt dette , nå for me virkelig håpe det går veien for deg ,skal krysse både fingre å tær.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...