Gå til innhold

9uker +pittelitt blod i dag?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.litt beskymra her jeg sitter.tør ikke si det til kjærsten min heller.men i stad så skulle jeg på do,da det var litt blod der,ikke mye men.jeg ble liiv redd.men har hørt det er mange som kan blø litt.noen som kan roe meg litt ned?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen å spør:P det er det tryggeste!!:P men vil nok tro du kan slappe av:P lytt til kroppen!

Skrevet

Hei! Jeg er 14 uker,og 4 dager på vei.. Jeg hadde en liten blødning i går,så ringte legen i dag,og fikk time.. Jeg var au så bekymra,men alt stod bra til m bebyen,ble kjempe glad,så du kan sikkert slappe av.. Men ring legen å få en ul da slapper du mer av....

Skrevet

Jeg hadde også blødninger i uke 9, to dager på rad faktisk.

Jeg var SIKKER på at det var spontanabort, så jeg lager kjempe

mye styr av det. Låg å grein hele natta, og fikk ikke sove, klarte

ikke gå på skolen heller.. Fortalte det til kjæresten min, og han fortalte

det til foreldrene og søskene sine, og alle trodde vi hadde mista babyen. Men når jeg var på ultralyd dagen etter sto alt bra til med babyen, og det var bare en " vanlig " blødning fordi jeg egentli skulle hatt mensen på denne tiden av månen sa legen.. Så ikke overreager så

veldig vertfall, ring å få time med legen før du lager veldig mye styr av det. 1/4 av alle gravide har faktisk blødninger i svangerskapet :)

Skrevet

jeg hadde BITTELITT blødning da jeg var 8+3 uker på vei,og var til ultralyd en uke etterpå.. der lå nurket og hjertet dunka som bare det.. så hvis det ikke kommer mer,så kan du nok bare ta det med ro. lykke til videre..:)

Skrevet

:)takker å bukker for svar:)ringte legen min i dag seh,men det var normalt bare jeg ikke hadde store smerter.å det har jeg jo ikke:)hakke sagt det til kjærsten enda for han blir bare overhysterisk uanz:)

jeg er ganske rolig nå,jeg skal heldigvis t legen til torsdag:)

Skrevet

Det kan godt hende det bare er overfølsomme slimhinner, en rift eller et sprengt blodkar i sjeden... Har du kanskje hatt sex? Kan komme etter det...

Blødning trenger ikke bety at det er noe galt, men skal alltid sjekkes av lege, uansett mengde eller farge. Ta kontakt for sikkerhetsskyld du:)

Skrevet

Jeg var i uke 11 tror jeg, da jeg en kveld før leggetid skulle tørke meg, og jeg ser det er lyserosa på papiret.. Trodde hjertet mitt skulle stoppe, ble helt kald og tenkte " ja nå skjer det meg. Nå mister jeg". Er i 3, svangerskap og aldri før blødd en prikk engang..

Jeg tørket meg mer og det kom bittelitt som du så var blod. Prøvde p legge meg, men bare for å sjekke på nytt 5 min senere. Fortsatt rosa/blod når jeg tørket meg. Så kom jeg til å huske på at jeg fikk en åreknute i underlivet v forrige svangerskap, rett ved inngangen til skjeden. Denne har blødd litt etter fødselen ( som var litt over et år siden), men mange mnd siden nå.. Alikevel hentet jeg et speil og sjekket der nede- og oppdaget at åreknuten blødde litt når jeg presset på den, og det var dette som kom på papiret.. Tror sjelden jeg har blitt så lettet:)

Sa å ta en titt der nede m speil, så du utelukker at det er noe "lokalt"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...