Gå til innhold

Dere som har brukt toppen av vaskemaskin som stellebord (lite bad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! vi har lite bad og har ikke plass til stellebord på badet. Har tenkt å bruke toppen av vaskemaskinen som det. Men så kommer problemet,hvor skal kremer,bleier,kluter og klær oppbevares? er jo mest praktisk å ha de ved stellebord men det har jeg ikke plass til. Synes det er praktisk å ha det på badet pga nærheten til vann. Men en løsning kan være å ta på krem/salve og bleie på badet (og kanskje en body) og kle på resten på stellekommode/bord på barneværelset?

Noen erfarne som har tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi hadde bleier og kremer på ei hylle over vaskemaskinen. Også hadde vi knagger til kluter og håndklær. Klærne lå i et skap rett utenfor, også fant jeg fram det jeg trengte før jeg gikk inn på badet.

Skrevet

tenkte på den løsningen selv,må nesten le av meg selv våknet kl 05.00 i dag tidlig og begynte å tenke på dette og fikk ikke sove igjen. Tenkte å få i en sånn hylle som man kan henge på dusjkabinettet til salver og div.

Skrevet

Så finnes det slike "oppbevaringshyller" i stoff med masse lommer i. Ligner på sånne skolommer. De kan henges i en krok over stellebordet, og lett romme en bunke bleier, noen kluter, litt stelleprodukter og noen bodyer. Kan og lett hektes av og tas med.

Skrevet

kan ikke bare stelle på golvet på badet da? det gjorde vi der vi bodde før...slapp å tenke på at baby skulle rulle noe sted og da:o)

kjøp ei sånn hvit stellematte på ikea;o) de er geniale og tar liten plass å oppbevare

Annonse

Skrevet

eg har tenkt å kjøpe nokon kroker og feste nokon kurver som ein får på ikea, over stelle plassen. virka så greit til å ha driverse ting i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...