Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! vi har lite bad og har ikke plass til stellebord på badet. Har tenkt å bruke toppen av vaskemaskinen som det. Men så kommer problemet,hvor skal kremer,bleier,kluter og klær oppbevares? er jo mest praktisk å ha de ved stellebord men det har jeg ikke plass til. Synes det er praktisk å ha det på badet pga nærheten til vann. Men en løsning kan være å ta på krem/salve og bleie på badet (og kanskje en body) og kle på resten på stellekommode/bord på barneværelset? Noen erfarne som har tips?
Leona* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi hadde bleier og kremer på ei hylle over vaskemaskinen. Også hadde vi knagger til kluter og håndklær. Klærne lå i et skap rett utenfor, også fant jeg fram det jeg trengte før jeg gikk inn på badet.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 tenkte på den løsningen selv,må nesten le av meg selv våknet kl 05.00 i dag tidlig og begynte å tenke på dette og fikk ikke sove igjen. Tenkte å få i en sånn hylle som man kan henge på dusjkabinettet til salver og div.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Så finnes det slike "oppbevaringshyller" i stoff med masse lommer i. Ligner på sånne skolommer. De kan henges i en krok over stellebordet, og lett romme en bunke bleier, noen kluter, litt stelleprodukter og noen bodyer. Kan og lett hektes av og tas med.
prøvekluten+3små Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 kan ikke bare stelle på golvet på badet da? det gjorde vi der vi bodde før...slapp å tenke på at baby skulle rulle noe sted og da:o) kjøp ei sånn hvit stellematte på ikea;o) de er geniale og tar liten plass å oppbevare
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Du kan jo kjøpe en sånn her ikea-greie til å henge i en krok i taket: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90096786 Der kan du ha et rom til bleier, et til noen bodyer/strømpiser, småtøy og en til kluter/våtservietter/zinksalve.
Tulletutta Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 eg har tenkt å kjøpe nokon kroker og feste nokon kurver som ein får på ikea, over stelle plassen. virka så greit til å ha driverse ting i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå