Gå til innhold

Noen fra Moss, sarpsborg eller Fradrikstad som vet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spurte fysioterapeuten på svangerskapskurset (som jeg tror vi går sammen på :o) om hun visste om noe slikt.

Hun tipset meg om at det var en sykepleier på Kambo helsestasjon som drev et slikt prosjekt.

Ellers var det en som heter Anne-Karin Evensen i Moss (som er å finne på gulesider) som hun kunne anbefale.

Har ikke fått sjekket dette ut enda, men har en venninne som tok akupunktur før sin andre fødsel - og fødsel nr to ble visstnok piece of cake jf den første som var knalltøff... Hun er overbevist om at det var akupunkturen hun tok i ukene før fødselen som hjalp... :o)

Yes. Du også skjønner jeg... :o)

I morgen skal jeg til Anne Karin Evensen for en dose nåler og litt fysio. Spennende!

Fikk tipset om henne også av jordmor Cecilie i dag, med gode anbefalinger - så jeg slår (eller skal jeg si stikker?) til... :o)

Forresten, se PULS på NRK1 8. oktober - det omhandler akupunkturprosjektet som har hatt base i Moss - og som kan vise til gode resultater for modningsakupunktur...

Annonse

Anne Karin Evensen tar 280 kroner. Hun er fysioterapeut og fullt utdannet akupunktør med lang erfaring med gravide. Starter når man er i uke 36.

Ellers tilbyr Det gule huset akupunktur satt av jordmor. Tror det var 500 for første gangs kons, deretter 200 kr. Starter når man er i uke 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...