Gå til innhold

Herregud - nå kommer det ut melk her!

Anbefalte innlegg

Oi, dette var rart. Jeg så på den fødselsvideoen det var lagt ut link til litt lengre nede på forumet - og skulle stelle meg på badet etterpå og smøre meg med krem. Og tror du ikke det piplet ut noe blank væske fra den ene brystvorta. Dette er det merkeligste. Som om det hele plutselig ble utrolig mye virkeligere! Om 10 uker er det noen som skal få maten sin på den måten. Nei, det opplevdes veldig rart, at det plutselig er jeg som sitter her med melk piplende fra brystene. Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

jeg har!merket det samme, bare i uke 22(hvis jeg ikke husker feil).har hatt det lenge, noen ganger er det blankt enkelte andre ganger er det gul aktig.. fikk skikkelig latterkrampe første gang, skjønte ingenting. det hadde til og med lekket masse i bh'n!

Annonse

er min 3 graviditet og har alle gangene fått melk i ca uke 15.utrolig irriterende å gå hele svangeskapet å lekke melk.etter uke 20 kommer det så mye at når jeg ligger på siden om natten så renner det melk ut å stivner så puppen henger fast i lakenet på morgenen:/.har en pupp med piercing i og den er aller mest i.

ironisk egentlig at jeg har så mye for jeg har aldri ammet.med min første som kom i 2001 hadde jeg melk i puppene i 3 år etterpå enda jeg ikke ammet en eneste gang.det stoppet først opp i noen få uker da jeg ble gravid med nummer to.

sprenger så inderlig alt at jeg må melke meg for å lette på trykket inni der.

men det er jo godt å se at man virker da,og kroppen gjør seg klar på alle måter til de små skal komme?!:)snart kommer de vi har ventet på jenter,ikke lenge igjen nå....

Synes det er ekkelt...... Nå er jeg lei av å se ut som et hus og ha melk i puppa.

Vil ha kroppen min tilbake og den lille prinsen ut, er så utålmodig. Vil bare kose med han, begynne å trene igjen osv

Annonse

Kom melk ut av puppen min i går kveld og...noen hvitgule dråper...hehe mannen min sa HERREGUD!!! det er jo melk jo...hihi.. syns det var veldig rart jeg og selv om det er normalt. Kroppen er rar og fantastisk på en gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...