Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 er suuper våken, noen fler? eller skal alle på jobb i morgen og har lagt seg?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hehehe neheida..jeg er her igjen jeg vet du..fri i morgen!!!
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 hehe, skikkelig nattranglere vi... hva jobber du med?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 er student jeg:o) førskolelærerstudiet på siste året..og nå er det færre forelesninger heldigvis!! du da?
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 jobber som vekter, politiets høyre hånd. hehe.men er hjemme siden det ikke er mulig/ledig å tilrettelegge arbeidet for meg.. så det er skikkelig kjiiipt! men har funnet ut hva jeg skal finne på , skal lære meg å strikke. så da har jeg en hobby å pusle med.. hehe. satser du på å bli ferdig mens du går hjemme eller?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 hehe ser for meg en vekter med bollemage hehe nei det er visst ikke så lett for alle gravide å få tilrettelagt på jobben sin har jeg skjønt! Jeg satser på å være hjemme og kose meg med baby frem til sommeren, så er samboer hjemme fra neste høst av mens jeg fortsetter studiene. Broren min er vekter han og for vaktservice tror jeg det heter...kanskje felles kjent?)
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 ok, så fint at han blir hjemme da! Hvis han jobber i verdi kan det være mulig, eller byporten. men kjenner lite til de ellers. jobber ikke i samme selskap, men vi driver jo med de samme tjenestene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå