Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 I går fikk jeg et rødt felt ved brystvorten, og i natt har det spredt seg som et felt fra brystvorten til midt mellom brystene. Var veldig vondt, blitt bedre nå. Er varmt, men virker ikke hovent. Tidligere har jeg hatt det som har virket som tette melkeganger og massert disse "løs", men jeg kan ikke kjenne noen klumper nå. Ingen feber eller nedatt allmenntilstand - noen som vet hva dette kan være?
trollet66 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Kan høres ut som en begynnende brystbetennelse?? Behøver ikke være direkte klumper ved mastitt, men harde varme og røde felter. Varme omslag(risposer) amme/pumpe (tømme brystet) minst hver 2 time om dagen og hver 3 time om kvelden til det slipper. Dersom du får forstrier og forhøyet feber børe du kontakte lege!
Expat Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Å tutle til hs og be å få gi melkeprøve til dyrking er lurt. Gjør det i dag du! Greit å vite akkurat hva det er du har om det slår til om noen dager!
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Huff, det kan altså være det? Kan jeg forvente at det slår til noe selv om det nå er mindre rødt og ikke smertefullt lengre? Får komme meg til helsesøster i morgen. Tar jeg med en melkeprøve eller gjør det der? Tusen, tusen takk for svar!!
Expat Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Gjør det der. Mener å ha hørt at en del hvite staf infeksjoner kan opptre sånn. Ikke no godt, like godt å få det sjekka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå