Gå til innhold

Hard og spent mage.


spent med spire

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+1 i dag, og de siste dagene synes jeg at magen min har blitt utrolig hard og spent.Er det noen andre som har opplevd dette? Ble veldig bekymret da jeg leste ett sted at det kunne være tegn på graviditet utenfor livmor....

 

.....som om jeg ikke var bekymret nok fra før.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 9+5 i dag og gravid for første gang. Jeg har ikke vært det minste kvalm enda og var dermed litt bekymret for at alt kanskje ikke var som det skulle. Men denne uka har jeg begynt å få treg og hard mage, og da ble jeg faktisk litt glad! Har lest at det er like vanlig som den såkalte morgenkvalmen, så jeg tolker det som et godt tegn :-)

 

Men man leser så mye, så det er lett å bli usikker...

 

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svangerskap utenfor livmora føre jul nå, men jeg hade ingen symptomer, eller noe vondt før egglederen min sprakk. Da var det rett inn på sykehus. Men nå er jeg på tur igjen, å denne gangen er det på riktig plass=) å jeg får også nå innimellom veldig hard og spent mage, helt nederst i magen, da jeg enten nyser eller brekker meg. Er idag 8+4.

 

tror nok det er som det skal med deg, men har du vært på ultralyd???

Spør legen din om du kan få det, bare så du får roa deg å sett at det ligger der det skal. Jeg syns alle bør få tilbud om ultralyd i 6.uke bare for å sjekke om det ligger der det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. Er bekymret for det meste en kan være bekymret for:) Har vurdert å be om tidlig ultralyd ja... Kanskje en kunne roet seg litt;) Vil så ille at dette skal gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...