Gå til innhold

Juli: bruker dere alle fortsatt vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går til og fra barnehagen, men det er bare under 5 minutter å gå da, brukt vogn i sommer, men syns hun begynner å bli stor jente=) men trenger nok vogn en liten stund til tenker jeg! og tenker at det sikkert blir vanskelig å gå i snøen til vinteren!

ja, har søskenvogn og egen sportstrille. Hun går til barnehagen, i butikker ol selvfølgelig, men lengre turer sitter hun også litt i vogna. Synes det er greit feks hvis det er en del trafikk eller det er tid for et mellommåltid. Tar så himla lang tid å gå hvis hun skal spise eller noe sånt samtidig. hehe

Men hun kan gå flere km alene, men ikke alltid jeg har tid til å vente på alt som skal undersøkes langs veien ;)

• 1 måned senere...

Annonse

Nei. Mini har blitt storesøster så hun har måttet gi fra seg vognen sin. (En Simo kombi varer lenge!) Og tvillingtrilla den solgte vi en måneds tid før jeg ble gravid med lillebror... Men, vi er jo ikke så mye ute på tur da siden Mini går i barnehage.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

vi brukte vogn frem til i sommer, men så har det vært stopp! Orket ikke mer av den søskenvogna, så den ble parkert!

Hun har en vogn hun sover i når hun er i barnehagen, og de har en vogn de bruker på tur der (sånn barnehagevogn til 4 barn eller noe sånt). Men vi har bare brukt ståbrett på lillesøsters vogn lenge nå. Men det er veldig lite hun gidder å stå på det. Vil helst gå selv. Har ønsket meg en lett søskenvogn for lengre turer, men siden vinteren kommer vet jeg ikke om jeg gidder... Om den vil bli brukt før den er overflødig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...