Gå til innhold

Hihi....Hvordan spiser dere ostepop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen var innom her nettopp, og holdt på å le seg skakk.

Altså:

Jeg ELSKER ostepop, men kan ikke fordra lukta på fingrene, så jeg spiser ostepop med fingrene:-))

Flere med merkelige vaner/uvaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg ELSKER ostepop, men kan ikke fordra lukta på fingrene, så jeg spiser ostepop med fingrene"

Øhhh....?

Jeg bruker kakegaffel av og til for å slippe lukte... hvertfall hvis det er dipp involvert, hehe.

Skrevet

Du kan ikke fordra lukta på fingrene, så du spiser med fingrene???

Skrevet

Og jeg kan ikke fordra ånden jeg får i munnen etterpå, så jeg spiser de med munnen!!!!! Hahah:)

Skrevet

Jeg tar en gulebøy opp av posen, putter den i munnen, tygger, svelger og gjentar hele greia til jeg ikke orker mer :) Så går jeg å vasker hendene...

Skrevet

*kremt*......ble litt feil ja......

GAFFEL skulle det være........

Skrevet

Jeg kan ikke fordra det klinet på fingrene. Det går jo faen ikke av igjen...hehe Så er vi alene hjemme spiser jeg ostepop med pinsett. Har vi besøk eller er borte spiser jeg ikke ostepop.

Skrevet

bruker alltid gaffel!!!

Skrevet

Bruker tannpirker;) Stikker den ned i en og en ostepop.

Skrevet

bruker gaffel ja.

Når ingen andre skal spise av posen

Skrevet

Gaffel her også. Stinker jo hvis ikke

Skrevet

Jeg spiser og spiser til det er helt tomt , og så vasker jeg hendene ;-)

Skrevet

Kjære ostepopelskere!

Har dere forsøkt å "lufte" ostepopen? Da blir den enda mye bedre! Jeg pleier å åpne posen og helle over i en bolle noen timer før jeg skal spise dem... og står de til dagen etter blir de enda bedre ;)

Sært?? Javel, men godt! hihi

Skrevet

med gaffel? hehehe det skulle jeg likt å sett..

Vel, jeg suger ut all lufta av ostepopen, deretter smaddrer jeg den i ganen...

Gårsdagens ostepop er dessuten best, litt halv seig =)

Skrevet

med gaffel,gjerne dagen etterpå når den har blitt litt seig:p

Skrevet

HA ha hah ah ..... aldrig hört noen spise det med gaffel ! Men skjönner det jo for det stinker ! (liker ikke ostepop jeg da .)

Gjest tjoheisann
Skrevet

Sitter jeg foran PC'n har jeg faktisk funnet på å spise med SKJE!!! hihihi.

Ellers husker jeg at jeg beit av en bit og klistret dem sammen, da jeg var liten altså - har nok sluttet med det nå. Men, ble jo ganske så fine figurer da, og noen ble riktig så lange!!

Skrevet

Smadrer de med gangen er jo det beste med ostepop. Egentlig så liker jeg ikke lukta eller smaken, men det er så godt å smadre dem i ganen. /sær jada, jeg liker heller ikke pepperkaker men kjøper alltid en boks og spiser den på en kveld, bare for å få litt julestemning i oktober. hehe.. )

Skrevet

Jeg elsker både smaken og lukta av ostepop! Mmmm... nydelig! Så jeg spiser med fingrene og snuser på posen etterpå - he he...

Har aldri hørt om noen som spiser det med hverken gaffel, tannpirker eller skei før!

Skrevet

Ei jeg kjenner tvinger kjæresten til å spise ostepop med gaffel fordi hun ikke liker lukten av fingrene hans etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...