Gå til innhold

BIM-treff i Bergen torsdag 27. september kl. 18.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vel dette vi avtalte februar, mars og april-jentene som møttes på Egon 30 april. Håper enda flere kommer denne gangen. Det var torsdagen vi ble enig om, og kl 18.00? Kanskje vi skal satse på Era denne gangen?

Anita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det var det :)

Jeg kommer ihvertfall da... Var kjempe hyggelig å treffe dere som tok turen på Egon... :) (Era passer fint det)

Skrevet

hei,

jeg kommer også :) Når har dere andre termin??? Jeg selv har 13.februar.... :)

Skrevet

Jeg har og lyst å komme vist samboeren er hjemme med gutten... Jeg har termin 12.mars...

Skrevet

Stiller jeg også! Vi sees på Era!

Skrevet

Så fint, da tar jeg også turen innom! Skal på UL den torsdagen så det blir en spennende dag. Termin 25 februar:)

Torill:))

Skrevet

Hei Anita=)

jeg er me, var koselig sist =)

June

Skrevet

Hei!

Det blir kjekt, jeg kommer også!

Anita (1 el 2...)

Skrevet

Hei igjen

Da kan jeg bestille bord. Er det kl. 18.00 som passer best eller litt senere? Jeg er forresten Anita2, det var vel det vi ble enige om, ikke Anita slik jeg skrev når vi laget innlegget. Tror vi må finne ut ett bedre nickname til enn av oss Anitaer, ellers blir det hele litt forvirrende:)

Ser ut til at vi blir noen nye også. Det er koselig. Jeg har forresten fått termin 15. februar. Var på ultralyd, alt stod bra til:)

Anita2

Skrevet

hei.. samboeren min har vakt den kvelden men kan jo være noen kan ta den for han... Jeg har en sønn på 2 år som jeg da ikke har noen til å passe,,, så da vet jeg ikke det før i neste uke.. når må jeg gi svar??

Skrevet

Hei

Da er vi ca 8 sålangt. Jeg bestiller bare bord til ett antall folk, ca 10 stykk, så de som forsatt er usikre kommer dersom de får det til:)

Anita2

Skrevet

jeg skal prøve å komme:-)

Skrevet

hvor langt er dere på vei dere som har tenkt å komme? blir det bare meg som er høygravid?

Skrevet

sorry så etterpå at det var for folk som skulle ha litt senere enn meg...(rødme)

Skrevet

Hei

Du er selvsagt velkommen oktoberprinsesse:), selv om din mage nok er litt større enn oss andre sin.

Anita2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...