Gå til innhold

Rugedag 10 og det kom en tynn, tynn strek.....

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så nervøs som aldri før. Selvfølgelig klarte jeg ikke å holde meg denne gangen heller. Må teste når det nærmer seg rg 9-10. Testet på morningen i dag, og det kom en veldig, veldig svak strek. Jeg stirret så lenge på den, at det kjapt gikk over de anbefalte 5 minuttene før de sier at du bør kaste testen. Det gjør meg så utrolig usikker om den tynne, tynne streken er bare noe som kom etterhvert.

Jeg skal teste på nytt i morgen tidlig, og tiden kan ikke gå fort nok, Jeg kjenner at jeg har helt vondt magen. Jeg hadde ømme pupper for ei uke siden, men det ble helt borte. Nå er det kommet litt tilbake, og jeg håper det er et positivt tegn.

Nå håper jeg det går veien!!!

Fortsetter under...

Sniker meg inn her jeg :)

Ville bare gratulere viss det blir positivt for dere! Koselig når det klaffer :) Ville også si at da jeg testet positivt startet det med en tynn, tynn strek som egentlig bare var en skygge av en skygge... Men nå er det 14 dager til termin :) Håper ikke jeg gir deg falske forhåpninger, jeg håper virkelig at du får oppleve dette underet!

Lykke lykke til :)

Annonse

Hei alle sammen!

Tusen takk for alle lykkeønskninger, de har varmet og holdt meg oppe det siste døgnet.

HURRA!!!!!Tror dere ikke at streken fortsatt er veldig, veldig tynn når jeg tok en ny test i dag. Jeg har en god følelse at det nå skal gå den riktige veien. Jeg er så glad, og så spent til i morgen da det er testdag. Jeg håper virkelig at jeg får det positive resultater jeg så indelig ønsker meg.

Jeg tenker mye på dere her inne, og håper virkelig at dere skal få oppleve det samme en dag. Ikke gi opp!!!

Klem

Så bra å høre, håper virkelig at det er en spire som har klamret seg fast i magen din:-) Det lover bra!!!

(Jeg er forresten bare innom og sniker litt, klarer ikke å slippe taket helt... Hehe...)

Hurra, håper det holder og at streken blir sterkere til imorra. Ikke for å være pesimistisk, men jeg hadde en tynn strek rd 13 og negativ rd 14. Viste seg å være kjemisk.

Så kom igjen strek bli sterkere.

Krysser alt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...