<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Noen som vil komme med forslag på guttenavn på E? Jeg synes Elliot er ganske fint. Ellers var jeg innom Emanuel, men siden etternavnet slutter på -el, fungerte det dårlig!
jente og gutt Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Erik Eirik Emil Egil Embrik Egon Emmet Eamon Eskil E....
Vannmann35 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Erling Elling Erlend Einar Egil Espen Erland Emil Emrik Eskil Egon Esekiel Egon Elmer Eilif Emir Embret
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Elian..hmm, det har jeg ikke hørt før. Så fint ut, skrevet i hvert fall. Men hvordan uttaler du det? Som Elias, bare med n? Eller med trykk på E'en? Emmet og Emrik var også fine navn.
Himmel og hav Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Eivind Eiliv Edmund Edvin Ervin Eilert Eindride Erlend Evert
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Mange fine navn på E!! Eivind/Eyvind Eilef Even Erlend/Erland Eskil Edvin Elian Elias Eliah Endre Eirik Emir Emil Espen Ervin Emrik Edin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå