Gå til innhold

SE PÅ MIN NYDELIGE JENTE.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på 3D ultralyd å fikk vite at jeg venter en jente..hun var så skjønn...hærregud...har munnen til pappa`n sin å...den som er så fin.3D anbefales på det sterkeste av meg..føler vi kom mye nærmere babyn i magen....<3<3<3 kan ikke vente til å få henne ut...vil vise henne frem til ALLE....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuler:o)

Nærmer seg min 3D, gleder meg.

Skrevet

ja det burde du glede deg til å...:)

Skrevet

Hvor var du?

Skal på majorstuklinikken.

Skrevet

For et kjempefint og klart bilde!!!! Helt skjønn :-)

Skrevet

jeg var på olavsgaten legekontor i porsgrunn....fikk veldig bra bilder og jormora/legen var kjempe hyggelig...ja hun sa jeg var heldig som fikk så klare bilder..hadde visst så mye fint å klart fostervann...å da bllir det klarere bilder..

Skrevet

aha, først når jeg svarte på tråden selv ble nickene deres til linker til deres profiler. Visste ikke at det var nødvendig å vere aktiv på tråden.

Skrevet

Gleder meg til min også!! skal på majorstua klinikken i morgen!!

Skrevet

test? javel....

Skrevet

Oj, du fikk et myyyye klarere 3D bilde enn det vi gjorde... Hvor tok du det hen?? :) Vi så hvertfall at frøkna våres smilte fra øre til øre og et annet bilde hvor a sutta på stortåa :) Er så sprøtt! Men får faktisk se krabaten som ligger i magen og sparker...

Skrevet

Så nydelig da

Skrevet

vi tok i porsgrunn på olavsgaten legekontor...veldig bra der...:) vesla mi sov når vi tok den så fikk ikke sett så mye bevegelser men hu klødde seg litt på foten å gapa lit åsånn da...hehe gleder meg så til hu kommer ut...:)

Skrevet

Vi må tilbake igjen, pga han ikke ville vise seg frem :P Han lå med hendene foran ansiktet og snudde seg mot ryggen min.. Men guri for en opplevelse allikevel :D

Skrevet

dytter litt så jeg finner igjen linken.. har problemer med å få sett bildene. Skal på 3D i morgen og gruer meg litt... vet ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...