Gå til innhold

SE PÅ MIN NYDELIGE JENTE.....

Anbefalte innlegg

har vært på 3D ultralyd å fikk vite at jeg venter en jente..hun var så skjønn...hærregud...har munnen til pappa`n sin å...den som er så fin.3D anbefales på det sterkeste av meg..føler vi kom mye nærmere babyn i magen....<3<3<3 kan ikke vente til å få henne ut...vil vise henne frem til ALLE....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10330989-se-p%C3%A5-min-nydelige-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg var på olavsgaten legekontor i porsgrunn....fikk veldig bra bilder og jormora/legen var kjempe hyggelig...ja hun sa jeg var heldig som fikk så klare bilder..hadde visst så mye fint å klart fostervann...å da bllir det klarere bilder..

Annonse

Oj, du fikk et myyyye klarere 3D bilde enn det vi gjorde... Hvor tok du det hen?? :) Vi så hvertfall at frøkna våres smilte fra øre til øre og et annet bilde hvor a sutta på stortåa :) Er så sprøtt! Men får faktisk se krabaten som ligger i magen og sparker...

vi tok i porsgrunn på olavsgaten legekontor...veldig bra der...:) vesla mi sov når vi tok den så fikk ikke sett så mye bevegelser men hu klødde seg litt på foten å gapa lit åsånn da...hehe gleder meg så til hu kommer ut...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...