Gå til innhold

3D ultralyd

Første babyen=) *jentebaby*

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

Fortsetter under...

hei!

har ikke tatt 3d enda, men tenker å ta det nærmere uke 10. mange velger å ta det i uke 12 for å se nakkefolden (downs). vet om folk som går til 3d allrede uke 6-7. ikke alltid, men noen ganger kan du se hjerte slår i uke 6-7.

det koster vel tusen kr, men jeg tror det er verdt det. du får realisert det mere :-)

• 2 uker senere...

Jeg har vært hos Molnar på Oslo City Legesenter.

De foretar først en medisink undersøkelse for å sjekke at alt er bra.

Etterpå tar de 3D bilder av fosteret -spennende!

Du får med bilder og CD. Hvis de ikke kan ta bilder av "knerten" der og da, får du ny time - gratis.

Anbefaler Oslo City Legesenter!!!

Tror de kan ta 3D allerede fra 6. uke.

Hei 3D kan du ta hele svangerskapet. Men, om du ønsker portrettbilder er det lurt å vente til etter uke 24, helst uke 26-32 mener jeg de anbefaler. Jeg var selv hos Kvinnedoktor i uke 12 fikk da med 3D bilder. I uke 28 sjekket vi over alle organer, at babyen vokser riktig og morkakefunksjonen. Underveis tok vi 3D. Ligger barnet bra til kjører legen film og 3D bilder av babyen. Ligger den dumt til måler han og sjekker helsen hos barnet til det snur seg riktig til igjen.

Jeg var hos Kvinnedoktor i Tønsberg. Han brukte 45 min. Vi betalte 850 kr for 3D, 4D (film) medisinsk sjekk og CD som kjører bildene og film snuttene i et program med musikk til. Utrolig bra! Og så kan man sende bilder, kopiere bilder som man vil fra CD´n.

Jeg anbefaler Kvinnedoktor på det varmeste. Ser noen klager på Majorstua klinikken her inne, samtidig som Oslo City anbefales. Men er ikke det Molnar som er der som tidligere var på Majorstua klinikken? Jeg har hørt at han ikke er helt god. Han er sparket ut av gynekolog foreningen leste jeg i avisen i forbindelse med at han anbefalte keisersnitt for alle kvinner for å ikke ødelegge undelivet og sexlivet for menn etter fødsel!!!!

• 8 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...