Gå til innhold

hvordan takler dere jobben nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 6 uker til tirsdag, formen er ikke go, er så trøtt, kvalm, reagerer på lukter og veldig vondt i ryggen... jeg jobber i kiosk, begynner på jobb kl 07.00 selger pølser, pizza, sinnsykt stress hele dagen..

tror rett og slett ikke jeg orker å jobbe fullstilling lengre, skal spør øegen om jeg kan få en 50% sykemld...

Hvordan har dere det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går vel greit..men eg merker jeg er utrolig trøtt.. og det hjelper ikke på at datteren vår på 16 mnd våkner i 5-6 tiden.... i dag sov jeg og hun to timer på dagen..det var deilig.. men det kan jeg jo ikke gjøre på jobb liksom...så blir heller til at jeg sovner tidlig på kvelden..

var slik i starten av svangerskapet sist også..så gleder meg til jeg kommer til uke 15-16...da ble det iallefall mye mye bedre sist..

Skrevet

har det som deg, er sykmelt , er også 6 uker til tirsdag . håper jeg fortsatt kan vere sykmelt.

Skrevet

jeg takler jobben min dårlig om dagen.. Jeg er 8 uker i morra, er kvalm innimellom, utrolig svimmel og trøtt, generelt dårlig form, og for ikke å snakke om trøttheten.. Har hatt det sånn siden jeg ble gravid, og det blir bare værre og værre syns jeg.. Har ingen krefter til noen ting.. Piner meg igjennom en dag på jobb og klarer ikke noen ting da jeg kommer hjem.. Syns virkelig synd på mannen og snuppa mi siden jeg ikke har noe energi til dem noen gang. Utrolig slitsomt.

Jeg jobber i veskebutikk på et senter det alltid er mye folk, står alltid alene på jobb, har ingen mulighet til å sette meg ned da jeg føler for det, stess og mas hele dagen, kjører 1 time hver vei til og fra jobb. Vet ikke hvor lenge til jeg orker dette. Det begynner å tære veldig på alle og enhver her.. Og nå har jeg også begynt å få vondt i ryggen.. Men likevel sliter jeg med at jeg ikke har samvittighet til å bli sykemeldt.. Synk egentlig, men sånn er det.. Men må vel snart bite i det sure eplet og komme meg til legen, for om dette ikke gir seg snart kommer det til å rable for meg tror jeg.. hehe..

Skrevet

godt å vite det er flere som sykemlder seg, føler liksom at man må ta det litt med ro når formen ikke er no god, jeg mistet i mai, så tenker jo fælt på at det kan skje igjen...

Skrevet

Formen er veldig varierende, og er veldig trøtt om dagen..

Men digger jobben min så mye at jeg ikke kommer til å sykemelde meg før jeg virkelig må=)

Skrevet

hei Raggsokk, lillegull og spira

Jeg har det akuratt som deg, har ikke samvittighet til å sykemld meg, det er kaos på jobb fra før av, det er to sykemldte nå, pluss meg i tillegg, og vi er ike mange som jbber det, så det blir fullstendig krise, men måjo tenke på meg selv å føler jeg

Skrevet

sånn er det hos oss og. Vet at om jeg blir sykemeldt blir det KRISE!!! Men om jeg skal være egoistisk er ikke det mitt problem.. Har tenkt litt på dette, og vet jo at jeg må gjøre det som er best for meg og mitt.. Kan ikke presse meg så hart nå at det kan gi skader senere.. I forrige svangerskap slet jeg med høyt blodtrykk fra 5 måned, men da var jeg arb.ledig så da var situasjonen litt annerledes.. Men jeg er jo selvsagt redd for å få det igjen.. Nå har jeg jo ei lita snuppa jeg skal ta meg av i tillegg.. Har også prata med både mannen min og mamma, og begge syns jeg skal la være å tenke på jobben nå, og ta en tur til legen og se hva han sier i allefall.. Er jo ikke sikkert jeg bør være sykemeldt så lenge... skal på kontroll den 27.sept, så fram til det kanskje så ser jeg hva jordmora sier da.. Vanskelig dette her.. Men vurderer faktisk sterkt å ringe legen i morra tidlig.. Vi må ikke glemme at vi faktisk har et barn i magen, og at vi må huske at det ikke er bare bare å bære fram dette.

Skrevet

det er helt sant, vi må teke på oss selv, og den hærlige spira vi har i magen... Jeg skal til legen til onsdag, første kontroll.. hvor langt på vei er du???

Skrevet

det er helt sant, vi må teke på oss selv, og den hærlige spira vi har i magen... Jeg skal til legen til onsdag, første kontroll.. hvor langt på vei er du???

Skrevet

8 uker i morra :) Har vært på 1 "kontroll" allerede, men det var mest sånn prat om jeg røyka og drakk og sånt.. Skal på første ordentlige kontrollen den 27, så det blir spennende.. Men som sagt tror jeg at jeg bør komme meg til legen før det, for jeg sliter om dagen pga dette med jobben.. Lykke til med kontrollen til onsdag da :)

Skrevet

ja ta deg en tur til legen du, bedre å være hjemme og heller prøve å nyte svangerskapet litt, enn å bare gå å være kjempe dårlig...

Lykke til du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...