Gå til innhold

Flere som har vondt i ryggen å som blir slitne i skuldre og rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg gjort litt innsats hjemme,gått en tur eller spillt minigolf med prinsessa mi er ryggen min helt gåen. Så utrolig slitsomt å føle seg så handikappet. Blir så lei meg og kjeder meg veldig pga dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Sugar.

Føler med deg på dette...det er ikke så lett å innfinne seg i at formen er redusert..du har hatt bekken-problemer lenge nå har du ikke??

Og det er rett og slett kjedelig..men nå er det ikke så lenge igjen heldigvis!

Det er litt oppløftende å kjenne at høsten er her for da vet jeg at baby-tiden snart er her og:o)

Jeg har funnet ut at filmer tar fokuset litt vekk fra ryggen(jeg har betennelse i hofta og dette påvirker korsryggen og..) og at det er mye lettere å be folk inn på besøk enn å farte rundt ute..

håper du føler deg bedre snart!

Klem!

Skrevet

hei Sugar.

vet hvordan du har det.... Følte meg temmelig sprek inntil noen uker siden, men har nå fått problemer med bekken. Vondt å gå og vond ryggen hele tia. Har blitt sykmeldt fra jobb. Såååå gørr!!

Men vi får holde motet oppe, snart har vi en baby i armene:) Du får ha god bedring!

Skrevet

Føler med deg jeg.. har hatt problemer med ryggen den siste tiden, ble sykemeldt av legen for 2 uker siden.. har tidligere hatt en prolaps i ryggen, tror den ligger og lurer, så er kjempe redd for at den er tilbake.. sist kom jeg meg nesten ikke ut av senga og det er jo helt uakuelt nå .. tenk å være sengeliggende med en liten baby.. håper du er ved like godt mot som meg, og at vi ses til søndag på fridays..

klem

Skrevet

Kjenner også at jeg blir sliten i ryggen og det er jo ikke så rart nå som vi er ganske framtunge.

Går på yoga for gravide og synes det hjelper. Tror det er en god ide å gjøre ryggøvelser for de som har anledning til det.

Skrevet

Jeg er også med i rygg-vondt klubben, hehe!

Har hatt det av og på, litt isjias nerve i klem, lett bekkenløsning.

Og generelt gåen i ryggen. Så, jadda, ser ut som dette er sånn vi skal ha det et par mnd til jenter!!

Hold ut, jeg jobber 50% nå og det fungerer myyyye bedre. Holdt på å stryke med her i full jobb og null nattesøvn, hihi!

Gleder meg til Søndag forresten!!

Skrevet

prøv fysioterapi, det gjør susen for min del!

jobber i butikk, så står/går store deler av dagen, noe som tar på i ryggen ettersom tyngepunktet flyttes.

får varme og kraftig massasje en til to ganger i uka, hjelper masse syns jeg. (har også gått ned til 80%, det hjelper jo selvfølgelig også på!)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...