Gå til innhold

Erfaring med Mutsy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med mutsyvognene? Jeg liker den fordi den ser så liten og nett ut, jeg trenger heller ikke sånn kjempestor plass i bagen da jeg ikke får min lille før i mars, og sikkert kommer til å gå over til sittedel før altfor mye klær og poser skal oppi vogna.

Et par ting jeg lurer på er: Hvordan er sittedelen? Er den stor nok? Er ryggen lang nok til å bruke en stund? føles vognen trygg og sikker? Noen som vet om det er gjort noen tester på den? Og sist, hvor i all verden får jeg kjøpt dem i Norge, særlig Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Og alt er kjempebra med den bortsett fra at bagen er altfor liten.. Måtte bytte vogn når mini var 4,5mnd. Han er født i starten av april, og den har vært helt topp til vårt behov. Vi har Urban Rider-understellet, og har ennå til gode å prøve en 4-hjuling med samme trillekomfort!

Dessverre er det visst mange som sliter med dårlig kvalitet. Vi har ikke opplevd det, men flere her på forumet har opplevd at ting blir slarkete og ødelagt.

I tillegg til trilleegenskapene kan jeg nevne positive ting som mange lommer på bagen (savner dem nå med buggis isteden.. Har tenkt å lage et innlegg om mine erfaringer Mutsy kontra Buggis, men ikke kommet så langt), den er lett, veldig enkel å slå sammen, og lillegutt elsker å sove i den bagen.. I ferien sov han i den, og det er de eneste gangene han har sovet hele natten:) Dessverre altfor lang til den nå. Det er også veldig smart med adapter til Maxi Cosi-stol, det brukte vi masse.

Vi har ikke prøvd sportsdelen, valgte heller å kjøpe ny vogn med bag som vi kan bruke i høst. Så der kan jeg nok ikke hjelpe deg med noen erfaringer. Vognen oppleves som trygg og sikker, lun og god. Lillegutt elsket å bli trillet i den , skulle bare så gjerne hatt større bag.. Nå må det sies at han nå er 5mnd og 70cm, er jo ikke sikkert du får like lang baby, men det er litt pes med liten bag.

Håper jeg var bittelitt til hjelp kanskje, lykke til!

Skrevet

har også lest diverse innlegg her inne, hvor folk har vært misfornøyd med vognen. Virker som bagen heller nedover, mange som har klagd over at ungen blir liggende krøllet sammen nederst i fotenden. Skal visst være sånn. Babyshop solgte vognen før, nå tror jeg de har sluttet å selge den, pga de hadde probl med leverandøren ved reklamasjoner.

Skrevet

Møkkavogn deluxe!

Var faktisk akkurat på Barnas Hus i Trondheim, og der sto to av de ansatte sammen med (tydeligvis) en gravid bekjent og lo av hvor elendig vogna var. Den er utrolig vanskelig å manøvrere, siden det er bakhjulene som svinger, er stiv, vinglete og ustabil, et HELVETE å vippe opp/ned på fortauskanter, bagen heller (ja, noen sier at den skal være sånn, men ikke f*** om det er behagelig for ungen å sige som en sekk ned i bunn av bagen på ujevnt underlag!!) og sittedelen er knøttliten... STYR UNNA!

Skrevet

Oj! Er visst bare vi som har trivdes med den vogna:)

Hvis man har rygget litt med bil/henger skjønner man kjapt hvordan den svingen fungerer, og den er veldig behagelig å trille med! Misliker man den kan den også settes fast, så blir det som å trille en vanlig 4-hjuling. Har aldri hatt problemer med fortauskanter, så det skjønner jeg ikke.. menmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...