Engel, skatt og lite frø. Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Noen som har tips til god ammestol?
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Med ammestol mener du en stol som du skal sitte i og amme, sant? Eller fins det noe eget fancy? Jeg skal kjøpe på IKEA: Ektorp Muren. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40114976 Den er deilig å sitte i, har myke og gode armlener, og gir støtte i nakke og rygg. I tillegg kan den lenes bak, og da kommer det opp en sånn klaff under beina. Håper jeg blir fornøyd med den:)
Gjest mphs Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Greit å velge en stol som ikke er så tilbakelent og ikke dyp i selve sittedelen. Dette for at du skal kunne avlaste babyvekten på lårene dine og få en litt fremoverbøyd stilling slik at det blir lett å legge ungen til brystet. Det at den ikke skal være så dyp i selve setet er også på grunn av at du som regel blir veldi øm i underlivet og det kan være vondt å reise seg opp fra en dypere stol spesielt om du blir klippet under fødselen og har sting det kan rive i. Sist gang kjøpte jeg ikke en ammestol og det angrer jeg virkelig på så nå er jeg på utkikk etter en slik stol jeg har beskrevet. har ikke funnet en jeg liker enda, men har heldigvis god tid enda.
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Det var gode råd! Kanskje jeg må revurdere min kjære ikea-stol? Håper ikke det, for jeg liker den så godt! Ikke så greit når man er førstegangs;(
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Gi oss beskjed når du finner en sånn du beskriver, da:) Jeg skal gjøre det jeg også. Så lenge den er god og "riktig", trenger det ikke å være en stol som heter ammestol og er fra en spesialbutikk. Lykke til med jakten!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Hmmm...-den så jo bra ut den? Ikke så dyp og sånn mener jeg..? Fin var den og;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 åh jeg har også så lyst på en amme stol.. Må se om jeg kanskje kjøper en:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå