Gå til innhold

Inotyol - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med denne salven? Evt vet om den kan brukes og fungerer på andre typer utslett/eksem? Noen forhåndsregler? Tips for best resultat?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har brukt den ved rød rumpe på dattera, men synes sinksalve fungerer like godt!

Den er vel lagd for å virke på eksem ja tror jeg!

Skrevet

Den har fungert veldig bra hos oss. Bruker normalt sinksalve hvis nødvendig, men er jr veldig sår, synes jeg den er bedre enn sinksalve... ;o)

Skrevet

Har veldig gode erfaringer med denne salven. Nr. 1 var kjempe sår i rompa (nesten hull på huden) og ingenting hjalp. Så fikk jeg prøve denne salven og han var helt fin etter 1-2 dager. Hørt at den er kjempebra på andre områder også. Den skal ikke tas på åpne sår etter hva jeg har forstått.

Skrevet

Vi har kjempegod erfaring med den, synes den er myyyyye bedre enn vanlig zinksalve. Var det eneste som hjalp når mellomste hadde magekatarr og diare i en måned som baby. Eneste du må huske på er at den kan sette merker på klær, så unngå å få den på klær. Vi har brukt den til sår rennenese også faktisk. Unger blir jo gjerne sår under nesen når de er som verst forkjølet og da tok vi og tørket skikkelig av med papir først, så dyttet vi bitte litt salve på det såre området med q-tip og lot ungen sove med det slik om natten. dagen etter var nesen helt fin på huden! Genialt :-) Elsker den salven!

Skrevet

Den er myyyyye bedre enn bare vanlig zinksalve... Kan ikke få rost den salven nok jeg:-)) Ja, den er litt dyr, men drøy og genial på såre stumper. Smører på om kvelden og da er alt rødt borte dagen etter:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...