Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 er det noen andre som er trøtte hele tiden ? er 5+5 uker på vei
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Ja, tror de fleste er ganske trøtte i 1.trimester..men det blir bedre etterhvert..
Vårstråle2008 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Hei! Vet akkurat hvordan du har det kjære venn! Er kommet ca. 6+3 og er vanvittig trøtt og uopplagt.Hjelper lite når man har ei lang jobbeuke foran seg eller hva? Jeg skal til legen på onsdag.Måtte bare bestille meg en time for dette trøtthetsgreiene er ingen bra kombinasjon med jobb... ...så får vi se hva legen sier...zzzzzzzzzzzzzz Håper du snart føler deg bedre-og at jeg selv også snart gjør det!hihi!
***Pærla*** Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei jeg er trøtt hele tiden. Trudde det var noe gale med meg, tenkte å gå å ta noen prøver av meg å sjå om jeg manglet noe hehe. Men var vist gravid ;o) Klem
stinesupersøt_24 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 hei hei.trøtt og sliten og kvalm 24t i døgnet.var på kino i stad og bare satt og barkk meg...morro:)egentlig ei energi bombe men i denne stundorker jeg ikke tanken på å dra på jobb eller NOEN ting.utrolig slitsomt:(
silhah og emilie Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 du er på ingen måte alene:) ganske vanlig i 1.trimester sist gang var jeg så trøtt under hele svangerskapet da..håper jeg slipper det denne gangen... det har jeg ikke tid til med skole, jobb, nki og ei lita på snart 10 mnd:p
Stoltmai mamma:) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 hei, jeg er å 5+5 er så sykt trøtt, og npr jeg er trøtt blir jeg usur, stakkars samboeren min...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 hei alle sammen ,godt å høre at en ikke er alene ,ikke sånn ment men... kanskje vi kan ta det som et godt tegn at det faktisk skjer noe i kroppen, for det er vanskelig å forstå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå