mirage Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Etter mye om og men - og lesing både her og der har vi (kanskje?) funnet den rette bilstolen....!? Eller har vi?? Om barnet: - 5 mnd - rundt 9 kg Vi vil at stolen: - skal være et rent bakovervendt sete. - ikke skal være for romslig, siden sønnen vår er så ung.. må støtte han godt - god sidebeskyttelse - helst til 25 kg Vi har funnet en stol: Britax Secura. Noen som er enige/uenige..? Vil gjerne høre fra dere med erfaring på bakovervendte bilstoler =) Noen som vet om man kan kjøpe Britax Secura via netthandel..? Tror ikke de har dette setet her vi bor nemlig...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg skulle akkurat til å foreslå Britax Secura, den høres ut til å være et veldig godt valg for dere..! :-) Er usikker på om den selges på nett, men du kan jo ringe f.eks. Barnas Hus eller Babyproffsen og høre om de sender, de pleier å være behjelpelig..! Britax er knallgode seter fra en anerkjent produsent, og vi har selv et bakovervendt Britax-sete til storebror på 4 år og er knallfornøyd! :-) Jeg ville også sett på Akta Graco Duologic, selv om den bare går til 18 kg er det en så brukervennlig og god stol at jeg ville vurdert den sterkt uansett..! Den kan brukes helt fra fødselen av, med medfølgende spebarnsinnsats, som tas ut når barnet vokser. Setet kan brukes lenge, og vår 4-åring har plenty med plass i høyden og til beina når han låner lillesøsters sete :-) Vi bruker dette setet til lillesnuppa vår på 15 mnd, og det er enkelt å montere, sitter som støpt både med og uten isofix, tar lite plass, men er romslig nok oppi, uten å være for stort/voldsomt :-) Veldig god støtte for hodet! Setet er også utviklet i samarbeid med svenskenes svar på Trygg Trafikk, så det er kvalitetsstempel i seg selv! Anbefales på det varmeste altså, og det selges på nett - www.biteringen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå