Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Kjenner skrekk og gru for at mensen skal komme, hver kveld har jeg vært urolig..fostret er 3uker og jeg er 5uker på vei.. Pleeease la ting gå bra...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jeg føler med deg! Jeg er akkurat der jeg og. Tør ikke slippe gleden løs. Det er så tidlig enda. Jeg er mindre på vei enn deg, 4+3. Gleder meg nesten til å dra på jobb, for da har jeg ikke tid til å tenke på at jeg er gravid. Tenk at det skal være laget slik at man har grunn til å være usikker i 12 uker! Det er lenge det. Jeg er gla for at jeg i det minste kjenner på kroppen at det er noe som skjer. Så vet jeg at alt i det minste er i orden akkurat her og nå. Lykke lykke til du og.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja samme her.. Er bra at man kjenner at det skjer noe med kroppen, men man blir så innmari paronoid.. tror man kjenner menssmerter ol.. Nei, nå blir det jammen godt å komme seg på jobb slik at man ikke tenker så mye.. la det GÅÅÅ bra for oss begge:) Kan jo være hormonene som gjør at man tenker så negativt å er urolig.. ikke vet jeg... hehe.. bruker ikke til vanlig å tenke negativt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå