venter x3 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Eller tok dere testen når dere ikke klarte å vente lenger :-):-)
Sugarplum med spire =) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Nei, jeg tok de to første sånn ut på ettermiddagen og fikk skyggestrek.
TussiLussi Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Brukte en test som ikke krevde morgenurin, jeg. Preg, heter den og ga en kjempetydelig strek kl 21 på kvelden, ca på IKM dag.
Mini nr 2 i mars Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg tok ikke med morgenurin. Brukte billigtester på ettermiddagen/kvelden på IKM, og de viste positivt. Grunnen til at jeg ikke tok på morgenen var at jeg hadde tatt en test dagen før som viste negativ, dermed trodde jeg ikke at jeg var gravid. Men det var jeg såvisst =)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 testet samme dag som IKM, midt på dagen. Viste svakt, men viste. Tok ny test neste dag, heller ikke da på morgenurin. Viste fortsatt svakt. Jeg hadde ikke orket å vente til neste dag? Du får heller prøve i morgen med morgen urin dersom det ikke slår ut i kveld...Hva ble det til? TVI TVI
stinesupersøt_24 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 jeg testa sent på kvelden jeg...jeg drøya å drøya siden jeg var så nervøs:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 jeg tok den første testen med morgenurinen, den ble klar pos, men måtte bare ta en to dager senere bare for å sjekke,, måtte bare se det pluss tegnet igjen.. hehe.. test nummer to tok jeg på kvelden..
jente,jente, ? Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 tok 2 tester på kvelden, og begge var STERKT positive.. ingen skyggestrek jer nei hehe.. Dette var foressten 3 dager før ikm..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 testet med morgenurin og fikk kjempe sterk strek
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Hei jeg er på dag 33 i syk, men testa nå i kveld men negativ, det var med quick respons. men det står at en skal bruke den på morgenen, men ok sjansen, noen som har erfaring med den, bruker clear blue men den hadde de ikke. men jeg er så spent har ømme pupper, og sover som en helst bare eg setter meg, så jeg er så gravid synes jeg da. Jeg vet når jeg hadde eggløsning, og at jeg hadde to egg. det er ikke till å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå