Gå til innhold

Kommer det alltid opp en skyggestrek på CB (?)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på dag 40 og har alltid (iallefall inntil nå) hatt regelmessige syklusen på 32 dager. Har selvfølgelig testet et par ganger siste uken og da kommer det hver gang opp en skyggestrek men en anelse blåfarge på. Dette høres kanskje lovende ut, men nå etter 6 dager og streken ikke blir orntlig positiv, mistenker jeg at noe er alvorlig galt... hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også opplevd kun skyggestrek, men allikevel vært gravid. Kommer litt an på når i syklusen din du ble gravid har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei

 

Det var interessant. jeg har nemlig egentlig tolket testene som negative, når i syklus testet du? og ble testen sterkere etter hvert?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skyggestrek på min første og andre test, forhørte meg litt og fikk høre at en strek var en strek. :-)

Ventet en uke med den tredje, og da var streken ganske klar. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skyggestreker på begge testene jeg tok.

Og fikk konstantert positvt hos en tredje test hos legen, så en strek er en strek tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme hendte med meg igår!tok to tester som begge var meeeget svake,men jeg klarte å se dem! vet ennå ikke med sikkerhet at jeg virkelig er GRAVID...holder igjen til jeg får en klar test..men klarer å holde meg noen dager nå,for kroppen min forteller meg at ting er på gang.. men de sier at en strek er faktisk en strek,og d må være spor av hcg for at den kan slå ut... så: vent noen dager og test igjen med morgenurin! d skal jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet to ganger med cb, og fikk knallsterke streker på begge.. Begge strekene i krysset var like sterke begge gangene.. men uansett.. en strek er en strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på IKM, og fikk skyggestrek. Testet dagen etter og fikk svak blå strek, og to dager senere, for å slippe å lure/tolke så tok jeg en digital test, og der stod det "gravid" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...