Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 9. september 2007 #1 Del Skrevet 9. september 2007 Hei hei. Lagde et nytt innlegg jeg hehe. Så mannen din er vanligvis hjemme hver dag, bortsett fra pga det prosjektet? Samboer jobber som tømrer han så ser han hver dag og er takknemlig for det. Driver å prøver å finne leilighet til nurke kommer, men det er ikke bare bare. Var på en idag og det var ikke noe særlig men men. Har funnet en ny en som vi skal på på tirsdag:) Vi rekker nok ikke å flytte inn før Celine kommer eller før jul, men har heldigvis snille foreldre og svigers som er hjelpsomme med å flytte. Vi har kjøpt det aller meste, har bare noen små ting igjen. Har skrevet opp på liste hva vi har og hva vi mangler og er deilig å se at vi snart er i mål. Vi har kjøpt og fått en del tøy nå men vi har bare kjøpt str 56 vi. Har du kjøpt noe i 50? Her er det liv hver dag og mye liv hehe. Inni mellom litt vel slitsomt men bedre med mye liv enn nesten ingenting. Har veldig vondt i ribbeina mine nå, ømme og såre etter mye spark der. Hos deg da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma TB Skrevet 9. september 2007 #2 Del Skrevet 9. september 2007 Ja han er mer hjemme "på arbeid" i nordsjøen.men nå har han sagt at dette blir det siste prosjektet før jenta kommer og for en stund etter hun har kommet til verden,så skulle det komme flere tilbud skulle han takke nei=) Vil dere kjøpe leilighet eller leie?Hvordan bor dere nå?-vi bor i såkalt rekkehus aller leilighet.Men ønsker og ser etter et hus.Fåreløpig haster det ikke fordi det fortsatt er plass til oss 3=) Det samme har vi ogsåp gjort alt står på en liste så har vi bare krysset av etter hvert som tingene har falt på plass,da er det lettere å ha kontrollen å se at en nermer seg mål!!! Tror jeg har en body i str 50 for de sier jo at som oftes får du brukt minimalt i den størrelsen,også er det ikke sikkert at barnet passer 50.Men hva vet vel jeg,jeg hører bare på råd og tips!Jeg klarer ikke bestemme meg for hentesett=)Har du funnet det? Du er ikke aleine om ribbeia av og til komme der et sjikeklig spark så virkelig river i ribbeinet!!!Men det er sant så du sier,bedre med mye liv eller ingenting. Idag var jeg forresten hos mamma og pappa, de har et stooort hjørnebad,så jeg fullte oppi med varmt vann med skum og dimmet lyset og klemte til med noen stearinlys på kanten.....da var jeg så vondt i bekkenet og ribbeinet.Med d samme jeg krøp oppi der og fikk litt bevegelse i badekaret(bobler,strømning igjennom overflaten)ble hun helt rolig i magen.Kan tro jeg var avslappet!!!å gud så godt og deilig det var.Tro ikke det blir siste gang!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/#findComment-10332094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. september 2007 Vi leier foreløpig i en kjellerleilighet og det er ikke noe særlig å ha en liten baby der, da det er veldig kaldt og rått der. Har fått peis der nede men det hjelper jo for alt det hehe. Vi skal på en leilighet idag som er halvparten av en tomannsbolig så det kan bli spennede. Vi har i utgangspunktet lyst på et eget hus men er så dyrt nå så vi velger å kjøpe en leilighet med 2 soverom nå og finner et hus om noen år som vi blir blivende i. Er mye sånne små hus til salgs nå men da er det som regel husleie på 3-4000 i tillegg og det synes vi er litt drøyt i tillegg til lånet. Har ei venninne som hadde masse klær jeg kunne få etter gutten hennes, hun hadde masse nøytrale farger som også jenter kunne bruke. Og masse av det var ikke brukt, da er det sikkert noe i str 50 som jeg kan bruke hvis jenta vår er veldig liten. Satser på å ikke kjøpe noe mer klær nå, hehe vi har så mye atte. Må jo la venner og slikt få kjøpe litt også Vi har bådekar både i leiligheten og hos mamma men har faktisk ikke tenkt på å bruke det som en sånn "smertelindring", det må jeg prøve:) Hvor mange dager har du igjen idag da? Har 77 jeg, leeeeeeeeeenge hehe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/#findComment-10343696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma TB Skrevet 12. september 2007 #4 Del Skrevet 12. september 2007 heisann! lenge siden jeg har vert inne her på denne siden. eg og venter med å kjøpe mer klær,det blir sikkert nok av d til slutt!!hehe men må handle inn noen kluter og babysåpe osv. Det med badekaret er bare såååå til å behandle kroppen for smerte og roe ned stress osv kjempe deilig. Hvordan gikkd på visning? Hehe jeg vet ikke hvor mange dage eg he igjen eg har termin den 9 november. stemmer ikke med hva som står her inne på barnimagen.Her inne har jeg termin 2 nov.men jordmoren sier 9.Folk tror jenta kommer før den 9,vil ikke ha noen forhåpninger en får nesten bare vente og se. Men det jeg tror er at jenta blir stor=)heheh off både jeg og han var stor nå vi kom til verden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/#findComment-10358632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. september 2007 Vi kjøper ikke inn noe mer nå vi heller nei. Har kjøpt inn litt stelleprodukter så skal kjøpe inn litt mere av sånt og div små ting og lammeskinn. Skal ut å kjøpe amme bh på fredag, kjæresten til kameraten til samboer jobber i undertøys butikk så får 40% på de så tenkte jeg skulle skyndte meg før hun sluttet hehe. Litt vanskelig det greiene der, men kjøper en str større enn jeg har nå og satser på at den passer:) Vi har lagt inn bud på leilighet og får vite imorgen tidlig hva som skjer, er spennende det alstå hihi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/#findComment-10360407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. september 2007 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/#findComment-10408903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå