Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 9. september 2007 #1 Del Skrevet 9. september 2007 Hei hei. Lagde et nytt innlegg jeg hehe. Så mannen din er vanligvis hjemme hver dag, bortsett fra pga det prosjektet? Samboer jobber som tømrer han så ser han hver dag og er takknemlig for det. Driver å prøver å finne leilighet til nurke kommer, men det er ikke bare bare. Var på en idag og det var ikke noe særlig men men. Har funnet en ny en som vi skal på på tirsdag:) Vi rekker nok ikke å flytte inn før Celine kommer eller før jul, men har heldigvis snille foreldre og svigers som er hjelpsomme med å flytte. Vi har kjøpt det aller meste, har bare noen små ting igjen. Har skrevet opp på liste hva vi har og hva vi mangler og er deilig å se at vi snart er i mål. Vi har kjøpt og fått en del tøy nå men vi har bare kjøpt str 56 vi. Har du kjøpt noe i 50? Her er det liv hver dag og mye liv hehe. Inni mellom litt vel slitsomt men bedre med mye liv enn nesten ingenting. Har veldig vondt i ribbeina mine nå, ømme og såre etter mye spark der. Hos deg da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10327554-mamma-tb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…