Gå til innhold

April: Da er det lenge siden jeg har vært her inne =)

Anbefalte innlegg

Så er vel på tide at jeg detter innom å sier hei til dere=)

Først og fremst,gratulere alle som er gravide,og alle som har fått =)

Så kan jeg vel fortelle at på fredagen ble jeg 24 år,så nå er jeg snart stor jente,hehe =)

Ellers går det bare godt her =)

Har akkurat bakt kjeks,så nå ligger faktis gubben med begge ungene på sofan å sover,alle 3 hehe =)

Vi var i hele forige uke nede hos svigemor,for oldemor til barna er dårlig,hun er 98år!! og har lungebetennelse,er plaget med hjerte,og har vann i lungene,men hun er så klår i toppen som en på hennes alder kan blir =)

Hun kom faktis med en morsom kommentar,hehe, hun syntes barna var sååå fine,og da sier Stian (gubben) ja,med en far som meg så må de jo være det,hehe =) med da bryter hun inn og sier,ja,og hvertfall med en enda finere mor,hihihi =) vi lo godt da ja =) så hun er ikke helt borte i all morfin og hjertemedisin og alt annet smertestillende,og godt er det.

Men så ringte svigemor igår,"besta" har mistet hørseln heløt nå,og hun bare sover..huff..vi dro ned i forige uke for at hun skulle få treffe Sindre,for hun har ikke sett han,også er det ca 40mil å kjøre,så er liksom ikke vær dag vi kan dra,og attpå til har Stian vært sykemld så da benyttet vi sjansen.

Nei,nå våknet alle sammen her,så må amme og spise litt..kommer tilbake med mer,hehe =)

Fortsetter under...

ja,da fikk jeg litt tid igjen til å skrive =)

Simen har vært kjempeflink i det siste til å gå på do =)) *bank i bordet*

Vi dro jo ned til svigemor forige mandag,og måtte overnatte hos et vennepar pga tivolibilene hadde inntatt fergen.. =( men uansett,hele mandag og nesten hele tirsdag,bortsett fra ettermiddag måtte Simen ha bleie på,men onsdagen var det uten bleie fra morgen til kveld,og ikke et eneste uhell,gikk på do selv og hele pakken,var så stolt av han da =))) Torsdagen hadde han 2 små uhell,men ene gangen var gubben på do,og andre gangen kom han seg akkurat på do,men mens han kledde av seg tisset han littegranne i trusa,men det var alt.

Igår gikk han ute i bhg uten bleie på,og var helt tør da jeg henta han,og hadde ikke hatt uhell igår,håper det går like bra idag =)

Ellers ruller Sindre nå,fra rygg til mage,så å si begge veier,og kommer seg av og til tilbake fra mage til rygg,helt ann på humøret og om han orker.

Han er mye rettere i nakke/hodet nå,var hos fysio igår,og skal ikke tilbake før om 1mnd =)

Simen er enda ikke bra,har ikke fått knekt opp nakkevirvlen enda,men han skal til manuell teraputen den 18 sep,da skal hun som er primær kontakten hans i bhg være med,slik at de får innblikk i hva de skal jobbe med der også.

Så skal han på astmakontroll den 20sep,så blir en hektis uke neste uke =)

Idag har jeg og Stian vært sammens i 5år! =)

Så idag skulle jeg få bursdagsgave og jubileums gave,hehe =) og det eneste jeg har ønsket meg er en parfyme,en som jeg synes er god,men tviler egentlig for at jeg får den..hehe,er jo ikke dyr heller da,200kr =)

Nei,vet ikke hva annet jeg har å si..

med meg går det bra,er veldig sliten for tiden,vil helst bare sove,og har såre brystvorter,så Sindre får flaske inni mellom også,men får max 2-3flasker i døgnet,bare for at jeg skal få litt pusterom fra han og brystvortene skal få gro forter,ellers har han faktis begynt å spise grøt også,skulle tro han aldri hadde gjort noe annet,men middag er han ikke glad i hehe =)

Nei,nå er han sinna,ligger på mage og vil tilbake på rygg,så vi får skrives =)

Mange høstklemmer fra oss =)

Mye nytt her - i allefall for meg som ikke har vore her siden juli.

Helt utrlolig at lille knerten er blitt så stor at han ruller nå, dei månedene siden du fikk han har gått fort altså.

Du har nok fått mange tips til hva du kan smøre på brystene, men eg sverger enda til Natusan Baby Oil Gel. Den smører eg meg på magen med nå mens eg enda er i dusjen. Har jo litt strekkmerker men å gjøre den mer elastisk skader nok ikke. hehe....

Smør deg inn mens du er i dusjen eller ellers - eg syns den er super. ;)

Så flink Simen er å slutte me bleie - det tar litt tid, men det er virkelig verdt det. Store flink gutt blitt. ;) Me sleit i sommer men nå er hu tørr. Endelig.

Gratulerer med 5års dag. 5 år= 2 skjønne barn.

Håper du fikk en fin bursdag og en koslig jubileums/bursdagsgave. ;)

Kjekt å høre fra deg igjen! ;) Lenge siden jeg har vært både her og på msn... Høres ut som sindrene våre har komt ganske likt i utviklingen nå :) MEd rulling og spising. Her og går det i grøt, men middag er pyton. Og de fruktbegrene er iallefall ikke gode... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...