Gå til innhold

Da har jeg vært på helge tur, og lurt ALLE vennene mine:)


2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Det var feiring for en kammerat som hadde gebursdag, og alle skulle drikke, jeg drakk alkohol fri vin som jeg hadde helt over på en annen flaske, og blandet vann og brus til "drinker"

Ingen som oppfattet noe. Knall gøy:)

Gleder meg til jeg kan fortelle det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha ha....du er kul da!!!

 

Føler jeg også er på luringa til alle i familien-jobben-venner for tiden,da vi har bestemt oss for og holde det hemmelig ei god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å la alle få vite dette da...

vi var på en fest der jeg gjorde samme stuntet - etterpå viste det seg at noen baktalte meg for å ha drukket når jeg var gravid..... ble ikke bedre av at jeg mistet i MA....

Denne gangen har jeg ikke turt å "lure" noen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nettopp på ferie i Estand med bl.a. mamma og tante. Snakket med en lokal og fikk vedkommende til å skrive "alkoholfri drink" på estisk som jeg viste til de i baren. (De var dårlige på engelsk).

 

Tante: Hva slags drink er det du har kjøpt da?

Jeg: Nei, vet ikke. Sa til bartenderen ata hn kunne lage det han ville

Tante: Kan jeg smake?

Jeg (litt nervøs): Ja, klart det.

Tante: Mmmm, det er San Francisco

 

Hohohoho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar alltid den kjipe løsningen: Mannen min kjører til noe og jeg kjører hjem. Derfor kan ikke jeg drikke når vi er ute for jeg kjører jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha...det gjorde jeg også forrige helg.. bortsett fra at den alkoholfrie vinen smakte møkk!! Så jeg drakk Jucie og "sprit"...hi hi...

Og ble super "full".... men gud så rare alle vennene mine er når de er fulle... hi hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjordt denne helgen :)

 

Vi hadde vært ute hele dagen, og var tilbake og skulle grille. Da åpnet de andre en øl, jeg sa jeg ville vente litt. Så når samboer hadde tømt sin første øl, skylte han boksen, og fylte den med vann. Så jeg drakk 4 ølbokser med vann på fest :) Funka som bare det!

Og jeg som vanligvis ikke drikker øl... :)

 

Men - det skal bli deilig å slippe lure...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...